Ze is ook heel gaaf in het echt en ze kan lopen! Echt enorm! En het is echt een schatje Toen ik haar net had twijfelde ik echt of het ging klikken, maar toen ze zich eenmaal thuis voelde klikte het enorm, en nu ben ik een beetje bang dat dit er misschien wel weer zo één wordt die nooit meer weggaat
Il heb trouwens een camera online in de stal. Wie kijken wil moet maar even pbtje sturen.
Ik kan niet iedereen laten meekijken (wordt het internet heel traag van). Dus mensen die echt interesse hebben of zelf 's nachts veel wakker zijn hebben de voorkeur
Beetje jammer. Kunnen ze niet een veulen halster topic ervoor maken?
Sommige hebben andere dingen aan hun hoofd, zoals waken.
Bijvoorbeeld famke met toch een hele nare ervaring.
Set_Elkol
Geplaatst: 23-03-14 01:00
Nou wat een negativiteit, helaas liggen vreugde en verdriet dicht bij elkaar. er wordt veel meegeleefd met Famke. overigens, de vele pagina's over halsters waren vooral voor de melding van Famke.
Varlon8 van harte gefeliciteerd hoor! Uiteraard willen we snel een foto zien!!
uiltje als je je er zo aan irriteert kan je er toch gewoon over heen lezen? Ik ben net als cp van mening dat die halstertjes er nu eenmaal bij horen. Bij mij hoort het tenminste wel bij het uit kijken naar het veulen.
Famke, hoe gaat het met je merrie? Heel veel sterkte.
Varlon82, gefeliciteerd en we willen natuurlijk graaf foto's zien. Davino is een prachtige hengst ook .
En dan heb ik ook nog een mooi bont shetje gezien en een prachtige palomino . Die beide zijn om te stelen. Ook gefeliciteerd. Ik zie dat de verkiezing bokt veulen 2014 weer een moeilijke gaat worden .
Ik zal blij zijn als het donderdag is, dan zitten we op 320 dagen. Maar nog heel weinig uier, dus ik reken dat ze het nog lang gaat bijhouden.
Famke, wat een ongelofelijk verdrietig bericht! Iedereen z'n worst nightmare hier! Hoe gaat het nu met je merrie, herstelt ze voorspoedig? Heel veel sterkte.
En dan jee komen er ook nog een boel pracht dametjes voorbij! Gefeliciteerd en geniet er hard van! Gelske, scharminkelig?!!! Doe even gewoon, het is een prachtmeidje! Wat n knap koppie!!!
Hier rustig. Ben druk met m'n jonge hengst zadelmak maken wat hij heel fijn oppakt. En binnenkort dus de hk, ben benieuwd.
Met Yazahra gaat het prima. Ze is nu drie weken oud en binnenkort maar weer eens foto's maken, ze groeit zo hard! Tie nog steeds niet zoals het moet. Te mager. Gelukkig valt ze nu met aangepast dieet niet verder af. Over een week of wat verhuizen de dames naar de wei, pak vsn m'n hart!
Iedereen veel succes en sterkte met waken! Ben zo benieuwd....