Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chrlooott schreef:Oops, ik heb hier voor 't veulen een shetlander halster liggen, denken jullie dat dit te groot gaat zijn? Whinny is 1m76 en de papa is geloof ik 1m70..
geshahquille schreef:zo leuk weer alles bij te lezen hoe het gaat met de aanstaande moeders en nieuw geboren baby,s. Onze Noor is inmiddels 320 dagen drachtig vorige week was ze niet echt lekker at twee dagen niet goed en dat is niks voor haar. Ik was eigenlijk een beetje bang dat ze net als vorig jaar haar veulen vroeg zou krijgen maar het gaat gelukig weer goed met haar ze eet goed en het uier is al best vol maar verder nog rustig. Ze mag van ons nu alleen naar buiten als we thuis zijn dit omdat haar veulen van vorig jaar overwachts is geboren en ik mocht dat weer gebeuren liever heb dat ze op stal staat. Ook in huis kunnen we haar sins twee weken weer in de gaten houden als ze op stal staat. Ik hoop dat het nog twee weken blijft zitten en dan mag ie van mij komen en ik denk dat ik niet de enige ben'
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jes schreef:Chrlooott schreef:Oops, ik heb hier voor 't veulen een shetlander halster liggen, denken jullie dat dit te groot gaat zijn? Whinny is 1m76 en de papa is geloof ik 1m70..
Ik heb een leren halster mini shet liggen geloof ik. Cascade kon deze na ongeveer 3 weken om, was toen goed, op 2,5 maand paste hij al niet meer