Pff ben blij als ikklaar ben met werken kreeg net commentaar omdat een kachel niet gestoft was terwijl die stond te branden maja .. Morgen lkkr vroeg klaar en genieten van het mooie weer wat voorspelt is
Mijn bikkel zit vandaag op 230 dagen.. gokken jullie wel allemaal mee in ons topic??
Zat te denken dat papa van Tasje Jazz is, en dus Vos. Sirius is ook Vos.. Belisar weet ik niet? Hoe groot is de kans dat we een vosje verwachten?? En tasje heeft nog maar 1 keer een hengstje gehad hoorde ik van oude eigenaresse. Dus dat zou natuurlijk ook leuk zijn, maar een bruin merrietje bvb is net zo welkom!!!
pretty
Geplaatst: 14-03-12 14:18
zie ik daar een druppeltje aan Kitzbi's tiet?? Die is er helemaal klaar voor,hup een duwtje en het is er! Spannend!
Zo, Kitzbi is er klaar voor. Ik spot ook al iets aan 1 tepel.
Giolli, 50% kans op vos. In dit geval doet Belisar er niet toe, hengst is vos en merrie heeft 1 vosgen gekregen van Jazz, en omdat ze zelf bruin is heeft ze nog een zwart gen met agouti. Overigens is Belisar een vos. Maar daar heeft ze geen vosgenen van, was dit wel was ze zelf een vos geweest.
Nou, ik ben ook heel benieuwd wat er uit komt. Het is hoe dan ook een druktemaker... Jeetje wat kan die beeb schoppen!!!!
Dit is trouwens mijn ruin: [JITP] KWPN Hunk Bolle weer eens voor de lens! Die het totaal helemaal niets vond dat z'n meis ziek was. Want hij heeft 3 dagen lopen schreeuwen om d'r. Echt wel sneu...
Denk dat ik ook een hengstennaam heb! Kwam na het horen van een liedje spontaan in me op. Weet nog niet helemaal of ik de naam zo laat of nog anders maak, maar het is zeker wat!
Kom net van kitzbi af en we denken dat het misschien vannacht en anders voor het weekend heb ik denk ik een veulen.... ze is warm en sjaggie
__Amber__
Geplaatst: 14-03-12 16:55
Super leuk al die drachtige merrie's! Mijn merrie zit nu op 323 dagen en de spanning is goed voelbaar.. Ze heeft een aardige buik dus ben er van overtuigd dat ze de uitgerekende datum niet gaat halen maar met Zara weet je niets zeker.. Zal straks wel even een nieuwe foto maken van haar buikje! (heb geen goede foto's)
Zit hier ook al te wachten tot Kitzbi's haf moeder wordt.. Hopelijk is dat snel!
Edit: lees de reactie van Kitzbi; oehhh spannend~!!