Adriana, gaat het al weer beter met het friese veulen??
de eigenaresse van Navajo belde me net, ze is hardstikke ziek, of ik het weekend wel wil oppassen.......tuurlijk wil ik dat

met een beetje mazzel poept ze dat veulen er vannacht uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
adriana schreef:Ik geef vanmiddag weer een update, ik ga er over een uurtje weer heen.
Hahaha Koekiesgek, de meeste mensen wachten op een merrie
adriana schreef:Ben ik weer, ik heb alleen het veulen van Emma gedaan, dat wil zeggen gewassen....
Hij zat onder de diarree, niet normaal. Hij was ook helemaal niet zo fleurig. Ik heb de kont gewassen met paardenshampoo, het staartje ook, het was een heel karwei! Ik ben er nog moe van. De eigenaar heeft hem een wormenkuurtje gegeven en hij was gelijk al wat fleuriger toen die smurrie eraf was. Ik heb zijn billen afgedroogd en met babydoekjes nog na gewreven. En toen zag ik dat er al een open plekje zat en daar heb ik uierzalf overheen gedaan. En als bedankje kreeg ik een bok na, want meneer wou niet in de box.
De andere paarden mest ik vanavond uit... zo eerst slapen, ik was helemaal nat van het waterballet.
Hahaha Marije, Macy vindt elk jaar weer wat anders uit!