Sterre nu ookobder de 100 dagen (97)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knolselder schreef:Toch al een heel aantal onder de laatste 100 dagen! Dat vind ik altijd een leuke mijlpijl. Dat klinkt zo weinig![]()
Al gaan die laatste maanden altijd zo traaaaaaaaaagggggg...
Charmfaith die lijkt inderdaad een dakje op haar billen te krijgen.
Bervelend he geen dekdatum weten... zal nooit mijn keuze zijn ze in een kudde maar 'hun gang te laten gaan'.
Ijzers en veulens lijkt mij heel eng. Ik heb aal wel vaker een merrie eens op een beentje zien staan. En met mini's hier valt dag wel mee. Maar er eens op trappen of naar stampen met ijzers, daar zou ik heel benauwd van worden!
immii_clarr schreef:Charmfaith en Tanja84, ik gok op februari veulentjes voor jullie
RuNi, zo die heeft een flinke hangbuik inderdaad!
Hier is het inderdaad ook niet heel fijn zonder ijzers, maar ze gaan er toch echt af, en zo min mogelijk over het harde lopen.
Ik zit momenteel ook weer met een probleem waarvan ik gewoon niet weet wat wijsheid is, heb hier echt flinke stress van.. Merrie blijft complicaties houden van het spoelen van de sinussen 2 maanden geleden op de kliniek. Ze hebben toen in de schedel een gat geboord. De wond hiervan wil gewoon niet genezen en er is een fistel ontstaan. Deze is vorige week open gemaakt zodat troep eruit kan en flink antibiotica gespoten. Helaas blijft er rommel uit beide wondjes komen en vermoeden is dat er een botsplinter zit wat dit veroorzaakt. Hiervoor zegt de kliniek dat ik echt naar hun moet komen om een foto van haar hoofd te maken om te kijken of er echt een splinter zit en waar hij dan zit.. Maar deze merrie is gewoon niet fijn te vervoeren, heeft hier zoveel stress van. En daarbij zal ze op de kliniek echt flink zwaar verdoofd moeten worden, omdat je anders gewoon niks kan doen bij haar. Ook daar zit ik flink over in, ze is als we de afspraak eventueel hebben al 8,5 maand drachtig. Er staat wel al een afspraak voor over 1,5 week, maar ga maandag toch weer bellen om te overleggen hoe erg het is als je nu nog zo zwaar gaat verdoven, en hoe erg het is om eventueel toch te wachten tot veulen er is. Alles zit tot nu toe zo zwaar tegen, zal je zien dat ze straks de boel nog vergooid ook. Ben even zo ontzettend klaar met dit hele gedoe