Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalll schreef:Tot nu toe is mijn gevoel altijd goed geweest, kleine veranderingen etc etc maken ook veel uit ... tenminste mocht dit voor mij bedoelt zijn.
yfkelover schreef:Die van mij is ook maiden dus zal ik niet weten hoe dat bij haar is daarom is het extra spannend maar ik denk maar zo rustig blijven en gelukkig heb ik een man in huis die al heel veel kalfjes te wereld gebracht heeft en jonge geiten en schapen en ook altijd redelijk rustig blijft zoniet en ik vertrouw ik het niet nummer van de dierenarts in mijn mobiel maar hoop dat allemaal niet nodig te hebben heb nog vier maanden voor het zover is maar eind komt een beetje in zicht
jeannaa schreef:Als ik goed begrijp moet dus de voicemail uitgeschakeld zijn? (Van de simkaart in de melder of het toestel die melding ontvangt?) ik ben totaal geen technisch wonder...
Ik volg geïnteresseerd mee over alles. Benieuwd welke nu als eerste gaat!
Voor Fleur is het de zesde en voor mij de eerste keer fokken. Een tijdje geleden heb ik de dochter van de overleden oud-eigenaar gevraagd en die zei dat Fleur waarschijnlijk zonder veel voortekenen gaat werpen. Ze geeft ook totaal geen uier nog. Afwachten maar, ik wil haar begin volgende maand het alarm aan doen.