Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
polleman schreef:Ik ben met iemand samen.
Ik doe vanaf vandaag wel elke dag de halster om dat ze er aan kan wennen.
quibje schreef:hee, nog ff een vraag
mijn merriebrok is bijna op, maar ik wil toch graag de merriemeusli gaan voeren, maar zie door de bomen het bos niet meer welke ik nu het beste kan pakken en waar ik het kan kopen
wie wil me even helpen wb merk
ps nog maar 60 dagen
Cemlys schreef:quibje schreef:hee, nog ff een vraag
mijn merriebrok is bijna op, maar ik wil toch graag de merriemeusli gaan voeren, maar zie door de bomen het bos niet meer welke ik nu het beste kan pakken en waar ik het kan kopen
wie wil me even helpen wb merk
ps nog maar 60 dagen
ik had zelf suregrow brokjes van dodson en horrell, maar die zak is zowat op (en hier niet te krijgen, haal het altijd bij mn ouders in belgie), dus nu een zak probreed van cavalor meegenomen. is ook een soort van muesli?
annastasia schreef:Clementine gefeliciteerd met je veulen!!! Zo zie je maar weer, merries willen het graag alleen doen....DianneM schreef:Heb deze besteld: http://www.bewakingscamera.nl/draadloze ... -set-plus/
Is 300m draadloos bereik buiten en 150m met muren ertussen. De ontvanger kan op de Dazzle en zo aan mn laptop, kan Briesje als het goed is zo het internet op..
Hopelijk heb je 'm zo geinstalleerd en geeft die inderdaad het bereik wat gegeven is. Check ook even of je draadloze internetaansluiting (wifi) wel tot zover reikt.
Ik heb een camera van Foscam, 2 jaar geleden kreeg ik 'm niet geinstalleerd, nu met veel pijn en moeite wel.
Heeft 1 week gewerkt, toen 5 minuten stroomuitval gehad en nu krijg ik 'm niet weer aan de praat.
De printer zou op dezelfde ip adres functioneren???
Dus ik foscam gemaild wat mijn probleem is, krijg is mail terug met dan moet je dat en dat doen.
Als ze er dan ook even een beschrijving bij doen hoe je dat dan doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
annastasia schreef:Chrlooott schreef:Ojeeee, heb net 8x telefoon gehad (birth alarm) maar whinny had vanmorgen nog geen volle uier... Zit op school! ER gaat zo meteen iemand gaan kijken! Zou het of zou het niet?
8x telefoon nadat je m iedere keer weer uitzet? Dan zou ik snel iemand laten kijken