savath, dat je het wachten volhoud! de mijne loopt ook al over maar die van jou houd echt vol. jij staat bovenaan de lijst gevolgd door mij, jij mag eerst! woon jij bij mij in de buurt?
1e waakavond is ingegaan!Ze is onrustig venijnig aan het eten rondjes drentelen!Normaal ligt ze eigenlijk nooit nu lig ze veel!Normale avond staat ze rustig te soezen volgens staleigenaar!Hou jullie op de hoogte!Bimmetje kom maar kijken als ie er is!Geld trouwens ook voor iedereen die langs wil komen hoor!
Maseike
Geplaatst: 20-03-10 21:07
Deze bolle van mij is er bijna klaar voor. Alleen nog niet zo klaar dat ik ga waken. Verwachten beeb half / eind van de nieuwe week.
Boelles
Geplaatst: 20-03-10 21:09
Tjee Saskia, al bijna een jaar!! Maak je je niet ontzettend ongerust zo?
Maseike, hehe . Echt een bolle!
MelodyT, spannend! Ben benieuwd
shirleypony
Geplaatst: 20-03-10 21:09
spannend melodyt. was het bij mij ook maar zo spannend. er hangen alleen iedere keer doorzichtige druppels aan haar kling, dat heb ik bij mijn andere merrie niet gezien, komt dat vaker voor? hier nog een uierfoto van vanmiddag. heeft iemand een idee hoelang nog?
Blijft onrustig!2 x in een half uur drinken en 2x poepen...vertrouw dr niet!
Nada
Geplaatst: 20-03-10 21:14
MelodyT schreef:
Dat doet Joy al 5 dagen . Maar ik hoop voor jou dat ze zich als een gewone merrie gedraagt en het er wel gewoon vannacht uitgooit. Spannend en succes met waken!
Maseike
Geplaatst: 20-03-10 21:16
MelodyT schreef:
succes met waken meid, als je het niet vertrouw of raar gevoel heb moet je lekker naar je merrie toe. Beter 10 x voor ........ als 1 keer te laat.