Leuk manueeltje! Altijd spannend hè.. Ben aan t werk maar net even snel Papa gebeld en rubens heeft netjes zijn eten weer op en oogt goed.. Maar ben blij als t half 11 is en ik zelf weer even kan kijken!
wie heb je nog meer in het rijtje Jessica?Kijken of ik er nog meer ken! Jinke is echt goed hoor..heb 2,5jr les van haar gehad.
Bimmetje
Geplaatst: 27-11-09 20:14
ja weet ik, heb er zelf ook les van gehad op de club. Ik kreeg eerst altijd les van Silvia Naagen ken je die? Zij geeft ook erg goed les, wegens omstandigheden les ik nu niet meer bij haar.
@Muneeltje, spannend hoor! Ik ben ook erg benieuwd naar je paardjes. Dus foto's maken he!
Nee die ken ik niet,ben bij haar terecht gekomen omdat al onze jonge pony's door haar broer zadelmak gemaakt werden. Melody is bij hun ook voor het eerst onder de man geweest,had voor mezelf zoiets als ze stap draf en galop kent met iemand erop,dan doe ik de rest wel.
Heb zat pony's ingereden maar had toch zoiets van stel je word bang van je eigen pony,dan ben je verder van huis.Uiteindelijk heeft zo ook daar gen kik gegeven en had ik haar na 4 weken alweer thuis.
nou kijk dat is toch prima. Ik moet zeggen dat ik er ook over gedacht heb hoor, maar nada is erg eenkennig en ik ben bang dat ik het wel zelf MOET doen. Ze vertrouwd niemand. Voordat ik haar dan terug heb, ben ik denk ik 2 maanden verder ofzo. Het liefste had ik ook, eerst zadelmak maken zodat ze de stap, draf en galop kennen en de rest doe ik zelf wel, maar ben er bang voor.
Haha Melody,wil met iedereen vriendjes zijn dus dat was niet zo'n probleem.Had het achteraf ook best zelf gekund,als ze braaf zijn met stappen draven en galopperen zou ik wel wekelijks zorgen dat je les krijgt dan kun je die basis er mooi in rijden.
ja snap ik melody Heb ook al vaker paarden ingereden
Maar ik ben zelf banger geworden door een paar flinke klappers gemaakt te hebben en dus wat onzeker. Daarom wilde ik dat eigenlijk uitbesteden, maar ik moet het toch zelf maar gaan doen. Misschien iemand hierbij halen, gewoon thuis aan de slag.
Was niet aanvallend bedoeld hoor,bedoel aleen dat het begin wel kan zonder les.Maar dat kleine foutjes er bij de basis snel in kunnen sluipen als je met de basis begint..
Als je met 2en bent moet dat goed gaan toch!
Bimmetje
Geplaatst: 27-11-09 20:47
ik bedoelde het ook niet aanvallend. Gaf je gewoon antwoord, sorry als het verkeerd overkwam.
Je hebt ook zeker gelijk, ja sowieso met zn 2en, als ze dat toe laat
Ik ben benieuwd of ze de trailer in gaat. Geef haar wel een paar streepjes trancingel om het scherpe kantje eraf te halen. Heb toch altijd graag dat ze de 1ste reis goed en rustig ervaren.
Dat doen wij ook altijd, Hafeedah heeft op deze manier van Texel naar Zeeland heel relaxt op de trailer gestaan, en Shaikyria ook van Texel naar Marienheem. Dat zijn toch wel flinke afstanden voor die kleintjes.