Kom later vandaag nog even terug.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

als je de wei uitloopt roept hij je na, dan loopt ie echt te gillen en ondertussen graast z'n moeder gewoon rustig door
Van 25 juni, 2,5 week oud nu. Vrij jong dus.
naar ons dan
hij bijt niet, schopt niet en steigerd niet.
)
), maar ik kan me daar niet in mengen toch? Dat moeten ze zelf onderling uitmaken? Soms staan ze ook alle twee bij me, maar dat is als ik er tussenin sta. silkie schreef:@sjoert; zou dolblij zijn als Inde dat ook allemaal kon. Nu 3,5 wk oud ben ik al supertrots dat ik het halstertje om en af kan krijgen (weet dat ik in vergelijking met de meesten hier een beetje "achter" loop). We zijn nog niet toe aan het meelopen, maar daar laat ik straks het "achtje" weer op los. Verder vind ze voetjes geven een leuk spelletje, doet ze zonder problemen met alle vier voetjes. En ze wil natuurlijk overal gekriebeld en geknuffeld worden.
Het land begint hier eindelijk weer een beetje op te drogen, dus konden ze vanochtend weer de wei op. Echt geweldig, eerst uitgebreid allemaal gekke bokkesprongen gemaakt en heerlijk gerend, net een stel jonge honden (al was de grasmat daar toch nog niet tegen bestand)
Heeft amper een halster om gehad (eventjes, kwijtgeraakt in de kliniek en na 2 maanden brachten ze die pas terug, in de tussentijd geen ander meer omgedaan), en aan een touwtje meelopen en voetjes geven??? Niks aan gedaan. Halster kreeg hij pas weer om op de dag dat de kopers kwamen.
Die hebben hem direct meegenomen, sedalin gegeven en op de trailer was ook geen probleem.
(Moet er wel bijzeggen dat ze nog een rit van dik 2 uur voor de boeg hadden, dus sedalin was sowieso een aanrader daarvoor). Na 2 dagen kon hij bij die mensen alles. Dus ik maak me er niet zo druk om.