Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Meavey schreef:Bij June komt er een druppel plakkerig spul uit maar verder niks, vaak kan je als ze er klaar voor zijn een goede straal eruit knijpen dat had Dance ook de avond dat ze beviel.

gewéldig! Ze ziet er goed uit 

nu mag je toch wel verlangen dat ze snachts op stal kan!
Lucy_1 schreef:Merrie waar ik op zit te wachten met veulenen.... Miss Millie uit mijn profiel.... die lekt nu al heel de week echte melk uit de uier... Maar verder komt er maar geen schot in...
Ze harst niet meer,ze wordt alleen maar dikker en dikker en de buik zakt duidelijk nu..
(oh jee, moet ik dat wel zeggen trouwens
)
) en dan gaat ze snel weer ergens in haar eentje lopen grazen. Heb haar nog niet echt onrustig gezien, geen schijnbewegingen, heb echt geen idee of het dichtbij is of niet. Ze heeft twee jaar geleden ook een veulen gehad, maar toen heeft niemand de vorderingen bijgehouden, ook niet hoelang ze uiteindelijk gelopen heeft. Pauk schreef:Thomas.. Vergeet bij Liesa niet dat ze schuurt.. Ze zal er meer last van hebben dan Mandy.. Bovendien denk ik niet dat ze 4 april al moet.. Dan zou ze al veelverder moeten zijn.. Even geduld nog..
ze stond daarstraks te suffen in de schaduw
en ze blijft nog steeds even vrolijk met haar dikke buik

Nicole288 schreef:KMD: Ja dat, maar dan helemaal rondom de speen en dikkere stippen, gewoon echt gespikkeld. De spenen zelf zijn wat vochtig, niet dat er wat aan hangt, maar de huid is minder droog.
Nicole288 schreef:KMD: Ja dat, maar dan helemaal rondom de speen en dikkere stippen, gewoon echt gespikkeld. De spenen zelf zijn wat vochtig, niet dat er wat aan hangt, maar de huid is minder droog.

Ik ga niet op àlles antwoorden want dan geraak ik nooit bij denk ik... 

Wat rot om te horen dat het niet zo goed met hem gaat..
(veel mijlpalen hier in dit topic, het wordt elk jaar precies drukker en drukker
)