Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meavey schreef:Bij June komt er een druppel plakkerig spul uit maar verder niks, vaak kan je als ze er klaar voor zijn een goede straal eruit knijpen dat had Dance ook de avond dat ze beviel.
Lucy_1 schreef:Merrie waar ik op zit te wachten met veulenen.... Miss Millie uit mijn profiel.... die lekt nu al heel de week echte melk uit de uier... Maar verder komt er maar geen schot in...
Pauk schreef:Thomas.. Vergeet bij Liesa niet dat ze schuurt.. Ze zal er meer last van hebben dan Mandy.. Bovendien denk ik niet dat ze 4 april al moet.. Dan zou ze al veelverder moeten zijn.. Even geduld nog..
Nicole288 schreef:KMD: Ja dat, maar dan helemaal rondom de speen en dikkere stippen, gewoon echt gespikkeld. De spenen zelf zijn wat vochtig, niet dat er wat aan hangt, maar de huid is minder droog.
Nicole288 schreef:KMD: Ja dat, maar dan helemaal rondom de speen en dikkere stippen, gewoon echt gespikkeld. De spenen zelf zijn wat vochtig, niet dat er wat aan hangt, maar de huid is minder droog.