pffffff wat een mooie bevalling, ben blij dat ik het heb kunnen zien. wat een schattig veulentje, en Macy is zo ontzettend lief. GeweldigGEFELICITEERD MARIJE
Graag gedaan hoor Ik ben zelf maar al te blij dat ik kan kijken! Hij ziet er ook echt heel groot uit!!
Na vandaag 14 uur online met de cam van Macy, zijn we toch goed beloont!!!!MARIJE, gefeliciteerd met je knajer. Het was het wachten waard!!!!!
DANK JULLIE voor de smsjes Heb het samen met mijn zusje nog net optijd kunnen volgen!!!Marije van harte met je hengstje!! Ontzettend leuk!!
Marije: van harte gefeliciteerd is een poepie hoor !!! Ook ik heb het gezien mijn 2e bevalling live het wachten beloond *o/*
gefeliciteerd Marije. Erg fijn dat het veulen er nu eindelijk . Ik ag net de foto...Gaaf zeg. Je zult wel opgelucht zijn. Kun je vanaf nu weer effe bijslapen om dan eind april weer verder te gaan met copper. Naam?
Ja die zijn nou wel verdient, worteltjes!Die dikke buik was dus niet alleen lucht, maar een mooi groot veulen!
Gefeliciteerd Marije!! Super om zoiets live te kunnen zien!!Frustrerend om ertussen te komen trouwens..
wauw, dat was fantastisch ! wat een prachtig veulen ! en mairje.. kom op met de foto's, ik he bgezien dat je ze maakte