Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, zal haar vanavond wat lekkers geven en een knuffel natuurlijk maar dat doe ik altijd al
)
Het is echt een prachtig merrieveulentje!!
jij wacht al zo lang!! Ga maar gauw weer naar haar toe en spreek haar wat moed in
Succes met waken de komende nacht(en)!!
. Oren in d'r nek, narrig kijken etc.
Zoveel moest ze echt niet doen hoor 
!! Ik ben nu al verliefd op dat veulen
!

had ik ook... dan voel je, je helemaal blij
HOH, ik ben ondanks dat ik zo moe ben (ik ben erachter gekomen: graven sucks, vooral in de regen en in je eentje
) maar ik ben echt zo blij! Echt een stuk zekerheid idd!
. Dipje voorbij? I don't know! Maar wij blijven lekker doorhobbelen totdat het niet meer gaat, dat weet ik wel!
Ik weet nog precies toen ik het veulen voor het eerst voelde, een hele geruststelling!! Nu begint het echt op te schieten voor jou, Moet je na gaan nog maar 12 weken. dat is al te tellen
Dat is al te tellen idd!! Het wordt pas echt "eng" als we onder de 10 weken zitten... weet je hoe snel dat gaat
!
) en ik ben geloof ik klaar als Ivanka 320 dagen is, dus dat komt allemaal perfect uit
. 
we leven met je mee.
dus dat zit wel goed. De uier vond hij al wel een beetje fors, maargoed: we blijven regelmatig stappen en dan zakt 'ie weer af. Verder was alles goed, Fanja was goed in conditie.
AAAAAAAAAHHHHHH... (Tyrza: hoe overleef je dit toch...) 

had het eigenlijk gisteren nog niet verwacht. 
Bella schreef:Pybelien gaat hier nu ook de goede kant op,
zult zien dat ze morgen werpt, de enige dag dat ik niet in Steenwijk ben
:(.
Haar uier staat nog niet op knappen maar spenen krijgen wel opvulling, banden zijn los, vulva zegt niks, maar ze is de laatste dagen stuk alerter, probeert overal aandacht te verkrijgen, staart is sinds twee dagen pleeborstel en tjah...ze is gewoon niet helemaal haarzelf. Dus wie weet...veulen is trouwens ook overactief. Was gister even dr uier aan het checken en toen kreeg ik zowat kaakstoot van de kleine, stalgenootje stond te kijken en reageerde al van: Wow...lig jij straks knock out in de stal
.
Ik ben benieuwd naar je foto's!
...
.