Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:21

Whahahaha allemaal succes vanavond en tot morgen maar weer....

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:29

@ Faniek: ze is mooooooi. Ik zit al de hele tijd naar de cam te kijken, zo lief!

@ iedereen: Ja Tyrza moet maar de volgende zijn!
Bij Siena gebeurt nog steeds niets, ze heeft wel prutjes op de uiers, maar stelt niet veel voor. Vanavond wordt 'm niet, jammer genoeg dus niet op haar verjaardag (ik moet bekennen dat ik er nu tijdens het schrijven pas weer aan denk Bloos , zal haar vanavond wat lekkers geven en een knuffel natuurlijk maar dat doe ik altijd al Haha! )

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:43

Oproep voor Tyrza:
Ik rij vanavond WEER langs strijen, 3x scheepsrecht??????
Orrie kom op meis, ik heb trek in beschuitjes.....

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:58

faniek: nogmaals gefeliciteerd!! Haha! Het is echt een prachtig merrieveulentje!! Kwijl

@ tyrza: het is je gegunt meid! Knipoog jij wacht al zo lang!! Ga maar gauw weer naar haar toe en spreek haar wat moed in Haha! Succes met waken de komende nacht(en)!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:19

Wat een drama al die veulenstress!! Wij hebben ook ruim een maand moeten wachten op 1 van de meries. Ik hoop dat de volgende 2 beetje op tijd komen!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:31

Net terug van Lady...weet niet wat zij had, maar ze was alles behalve vrolijk Ach gut. Oren in d'r nek, narrig kijken etc.
Toen ik ging longeren was ze heel actief, lekker voorwaarts, super aan mijn stemhulpen. Toen ik ging uitstappen gewoon ernaast, oren in de nek en heel diep zuchten Haha! Zoveel moest ze echt niet doen hoor

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:38

GEFELICITEERD FANIEK! mooi veulen Lovers
tyrza: hopenlijk ben jij de volgende

update tigra: banden slap, vulva lang en open onderkant, uier: harde theezakjes geen melk

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:39

WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIII!! *springt gat in de lucht* Ik heb veulie gevoeld!!! Haha!
Een paar heel bescheiden schopjes mocht ik voelen Lovers !! Ik ben nu al verliefd op dat veulen Haha!!

Ik vind ook maar eens dat Orri de volgende moet zijn... Ach gut

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:40

Heerlijk Tinne!!!!!!!!! Geweldig gevoel is dat toch he?!! En ook een stukje "ik weet nu zeker dat er een veulen inzit" zekerheid!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:40

Ja Tyrza is de volgende Ja

@ Jockeygirl dat kan ook vast niet lang meer duren Haha!
Misty had van de eene op andere dag melk en als je aan de speen zat spoot het.

Misty heeft trouwens nog steeds geen dikke speentjes echt van die zuignapjes, maar komt wel flink melk uit Haha!

@ Tinne
Geweldig gevoel he Haha! had ik ook... dan voel je, je helemaal blij Ja

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 17:52

Sanne: Heerlijk gevoel hé. Hopelijk mag je het nu heel vaak gaan voelen Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:04

Geweldig gevoel idd! Haha! HOH, ik ben ondanks dat ik zo moe ben (ik ben erachter gekomen: graven sucks, vooral in de regen en in je eentje Clown ) maar ik ben echt zo blij! Echt een stuk zekerheid idd!
En rijden ging ook geweldig vandaag... ze lijkt het weer allemaal steeds beter aan te kunnen Lachen. Dipje voorbij? I don't know! Maar wij blijven lekker doorhobbelen totdat het niet meer gaat, dat weet ik wel! Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:21

Wat gaaf tinne!! Haha! Ik weet nog precies toen ik het veulen voor het eerst voelde, een hele geruststelling!! Nu begint het echt op te schieten voor jou, Moet je na gaan nog maar 12 weken. dat is al te tellen Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:23

En vanaf morgen zelfs 11 weken! Haha! Dat is al te tellen idd!! Het wordt pas echt "eng" als we onder de 10 weken zitten... weet je hoe snel dat gaat Nagelbijten / Gniffelen !
En volgende periode krijg ik het op school behoorlijk druk ivm stagelopen (dan mag de tijd dus even voorbij vliegen Haha!) en ik ben geloof ik klaar als Ivanka 320 dagen is, dus dat komt allemaal perfect uit Haha!.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:25

Go Orri !!!!! Afbeelding

Muuz bevalt vannacht in elk geval nog niet. Vanavond nog wel even weer naar stal, maar ik denk dat ik weer lekker in mijn bedje slaap

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:27

@ Faniek: ook nogmaals gefeliciteerd! Haha!
@ Tinne: fijn gevoel he? Ik werd er de eerste keer helemaal hoteldebotel van Knipoog
@ Tyrza: Ach gut we leven met je mee.
@ Sjen: Siena: gefeliciteerd met je verjaardag!

Korte update Fanja:
Vanmiddag is de DA weer geweest. De laatste enting is gegeven. Dit keer in de borst omdat Fanja de laatste keer zo'n verschrikkelijke stijve hals ervan kreeg. Ach gut
We kregen complimenten over de stal Haha! dus dat zit wel goed. De uier vond hij al wel een beetje fors, maargoed: we blijven regelmatig stappen en dan zakt 'ie weer af. Verder was alles goed, Fanja was goed in conditie.
Nu begint (voor mijn gevoel) het echte wachten... Cool AAAAAAAAAHHHHHH... (Tyrza: hoe overleef je dit toch...)

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:28

*Zucht* onze DA was langs om de dochter van Orri op te voelen (die wordt morgen voor het eerst gedekt, jeuh!!), heeft nog een blik op Orri genomen. Ze zei (helaas) dat de platen nog lang niet ingezakt waren voor een bevalling Scheve mond

Alhoewel we toch een boterzachte billen voelen, eigenlijk...

Hoe dan ook: de uier is weer gegroeid, ik zal weer wat foto's van onze Pamela Anderson plaatsen.

Voor haar doen toch wel wat puntig:
Afbeelding

Veel schuren (arme staart)
Afbeelding

De vulva ook niet echt gezakt:
Afbeelding

En tot slot de uier:
Ziet zelfs een beetje rood
Afbeelding

Van achteren gezien
Afbeelding

Spenen staan nu echt strak
Afbeelding

Zuchterdezucht.....
Laatst bijgewerkt door Mickey op 13-04-05 18:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: [img] toegevoegd bij een foto

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:32

ik vind die uier goed vol zitten zeg!! Vervelend dat de veearts zegt dat het nog wel even gaat duren, maar aan de andere kant ook wel fijn, dan heb je tenminste wat zekerheid!! Met een weekje is het er vast wel hoor Ach gut

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:35

Aah Tyrza Ach gut

Maar alles kan zo plotseling komen hoor was bij Misty ook zo Ja had het eigenlijk gisteren nog niet verwacht.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:45

Vertrouw maar niet op het woord van een veearts hoor. Haha!
Hebben hier een keer een keurmeester gehad (zijn ook dierenarts) voor wat schapen, die een blik op mijn pony wierp, nee hoor dat duurt nog wel even....
Nog geen half uur later was er een veulen... Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 18:53

Tyrza: arme or zal wel pijnlijk zijn zulke volle uiers
Tinne: leuk dat je hem/haar gevoeld heb! echt een fijn gevoel geeft dat

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:06

Arme orrie! De pony die bij ons een maand over datum ging liep op het laatst helemaal wijdbeens maar die had helemaal niks vergeleken de uiers van Orrie!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 19:19

Wow, Tyrza, dat kan toch niet meer lang duren!!! Wat een uiers!!

Ik heb toch besloten om ook Assedo als stamboeknaam op te laten nemen, het beestje heeft nu twee namen dus en ik denk dat zn stalnaam ook Assedo wordt. Om het even makkelijk te houden Gestoord Haha!

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:27

Bella schreef:
Pybelien gaat hier nu ook de goede kant op,
zult zien dat ze morgen werpt, de enige dag dat ik niet in Steenwijk ben

:(.
Haar uier staat nog niet op knappen maar spenen krijgen wel opvulling, banden zijn los, vulva zegt niks, maar ze is de laatste dagen stuk alerter, probeert overal aandacht te verkrijgen, staart is sinds twee dagen pleeborstel en tjah...ze is gewoon niet helemaal haarzelf. Dus wie weet...veulen is trouwens ook overactief. Was gister even dr uier aan het checken en toen kreeg ik zowat kaakstoot van de kleine, stalgenootje stond te kijken en reageerde al van: Wow...lig jij straks knock out in de stal Tong uitsteken

Kan je vertellen...Pyb heeft zich he-le-maal hieraan gehouden Hamer .
Daarnaast is ze ook volledig van haar eigen principes af gestapt, tot mijn (en volgens mij meerdere) grote verbazing:
Namelijk....
- Pybelien veulende tussen half 3 en half 4 vanacht (normaliter altijd savonds)
- Pybelien veulende helemaal in dr eentje (Vorige jaren veulende ze altijd met meerdere personen erbij)
- Pybelien kreeg een hengstje (vorige jaren, drie maal bij dezelfde hengst en 5 keer in totaal kreeg ze een merrie)

Pybelien doet mij momenteel enorm lachen, ondanks het feit dat ik niet in steenwijk ben en nu echt niet kan wachten tot morgen om dat kleine ding te zien....

Overigens mag het hengstje de naam Bodo voortdragen (vond de eigenaresse van de overleden Bodo erg mooi gebaar)

Fotos komen morgen....(van vandaag, net nog even mn zusje opgedragen bikkel te zijn en door de regen richting stal te fietsen, lief zusje)

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:33

ARGH! Die merries toch!! Maar ach, toch fijn dat alles goed is gegaan en natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Party!! Ik ben benieuwd naar je foto's!

Tyrza, ik heb echt oprecht medelijden met jou Ach gut ... Knipoog.