Lisa, ziet er toch wel spannend uit nu! Veulen lijkt heel ver naar achter te liggen. Hars kan zomaar overgaan in melk, al heb je natuurlijk ook merries die dagen harsen.. Maar ik hoop dat Pris je dat niet aan doet
En spannend ook bij AM!
Succes vannacht!
Morgen reageer ik op de rest, nu maar eens mijn bed opzoeken.
Roma: bij Kazper harstte ze kort, kegelen, 's avonds zag Kazzefras het levenslicht. Dus in theorie( ) zou ik morgen Bay kunnen ontmoeten...theorie he...slag om de arm en een containertje zout
Triple: ik weet niet precies waar het op gebasseerd wordt. De een zegt lichaamstemperatuur, de ander zegt stress hormoon, dan weer fysieke ligging van aderen etc etc. Ik heb nog geen logische verklaring gevonden. Op die roze tiddies zie je natuurlijk ook wel echt alles, dus misschien hebben de zwarte tiddies ze ook wel
Bij jou is het effe spannender, wat denk je zelf van Wild??
AM_Horses
Geplaatst: 28-02-19 00:56
Woogy schreef:
AM_Horses schreef:
Spannend Woogy
Bij jou is het effe spannender, wat denk je zelf van Wild??
Ze staat op moment zo rustig te eten. Ik denk eerder morgen...
Knolselder
Geplaatst: 28-02-19 01:15
Jaja, tsjoepkes!!!
Zou er vannacht eindelijk 1 (of 2?) Geboren worden??
Die beten op die uiers... arm schaap. Zou dat niet jeuken? Loop al heel de dag aan die van mij te krabben omdat er hooi in mijn bh zat Laat sta1n als het van mugjes komt...
Woogy
Geplaatst: 28-02-19 01:27
2 zijden harsjes, rechts iets meer dan links. Nog wel helder met licht gelige gloed...Uiteraard, heb ik nu twijfels of ik wakker wakker moet blijven, of dat wakker met wekkers goed genoeg is...Allé, heb nog zat te doen, dus tijd zat om te twijfelen
Oooo wat spannend woogy amhorses dustinlover en ilja. Nog niks??
Gefeliciteerd amhorses dat je het NK mag rijden!
Jeetje tripleCD. Heb ik nog nooit gezien. Wel aantrekkelijk zulke roze tietjes Nog beterschap!
Dreigen helpt woogy Ziet er veelbelovend uit
Hier ook pure jodium voor de navel.
Welkom Luca. Jammer dat je verder niks weet. Maar goed in de gaten houden Vinds dat ie al aardig uier heeft. Ik denk ook voor of in april.
Alicelover ik dacht. Jeej een veulen. Haha was een van een (paar?) jaar terug Wel een knappe! Oh zie nu. 9 maand. Wat een reus
Fotsy hihi iedereen noemt haar bescheiden. Maar int echt vind ik haar al best dik
Leuke foto's siptje! Mooie dames
Baudy gaaf van imposantos! Heb je nog een fotospam van oscar?
Jeutje knolselder. Wat een ellende. En wat een wortels Super dat je ze hebt meegenomen!
Voyue die gaat niet lang overdragen denk ik
_cheyenne_
Geplaatst: 28-02-19 08:07
Zoekt tevergeefs naar veulennieuws...
Hoe staat het ervoor AM en Woogy?
Hommage
Geplaatst: 28-02-19 08:29
Nogmaals even een vraagje wbt de dekentjes. Epplejeck heeft dekentjes met bovenmaat 65cm en bovenmaat 85 cm. Zou ik dan voor de 65cm moeten gaan? Lady is een grote E.
Vanochtend vroeg nog weer even gecheckt. Uier weer wat voller. Niet de beste foto want was nogal vroeg
Hier nog niks. Wel voor het werk even gaan kijken en madam der melk is wit geworden en uier vol gebleven. Nu zit ik alleen wel op men werk dus ze moet het even binnen houden.
Geen Bay, wel echte witte hars en hele serieuze tsjoepkes. Temperatuurdip van 37,1. ik was in slaap gestort toen gevoel zei "nog niet", een beetje een watje dus wel
Och die roze uiertjes net een gatenkaasje zo lekgestoken. Zie de paarden hier ook meer zwaaien met de staart dus het mooie wee rheeft weer wat stekers wakker gemaakt
Ik zag gisteren ook al muggen, bah! Dat ziet er veelbelovend uit Rowan, nog even binnenhouden
Woogy, klinkt als de laatste eindspurt, vandaag Bay?
Ze gaat vooruit Ilja, maar nog even geduld zo te zien
Evelien_MG
Geplaatst: 28-02-19 09:47
Helaas nog geen veulentjes! Woogy, Dustinlover, Ilja en AM die komen straks echt alle 4 tegelijk!! Grappig om te zien hoeveel er snachts als ze even wakker zijn waarschijnlijk, gaan kijken of er al veulentjes geboren zijn
Triple jeetje die uiers zo lek geprikt. Dat heb ik nog nooit gezien! Wat zal dat jeuken? Veel beterschap voor jou.
Luca wat lastig als je niet weet wanneer het kan komen. Camera zou ideaal zijn dan. Ze bestaan wel die camera’s op 4G, maar best prijzig geloof ik.
AM wat gaaf dat je mee mag doen aan het NK, hoop ook voor je dat er zich dan iniedergeval al 2 veulentjes hebben gemeld.
Dustinlover wat zielig die pony’s die het moeten doen met alleen wortels. Super dat je ze hebt opgevangen en voor de meesten al een goed plekje hebt gevonden.
Alicelover wat een knapperd zeg! En indd al groot!! die gaat inderdaad wel richting de 1.70! Ik houd wel van grotere paarden, ben zelf 1.68 en heb een merrie van 1.74. Met beleren was t wel even slikken trouwens
Voyue die schiet lekker op met haar uier.
Kabayo mooie plaatje van je merrie in de zon!
Siptje leuke merries!
Interessant om te lezen van de navelstreng. Ik doe het zelf met jodiumoplossing.
Dekenmaat durf ik niet goed te zeggen. Mijn oma heeft vorig jaar heel schattig zelf een fleece dekentje voor mijn veulen gemaakt van vorig jaar. Maar ook nog aan de grote kant Hihi
Mijn merrie vandaag 312 dagen, dus schiet ook aardig op! Ze zondigt zich steeds een beetje meer af van de rest. Uier wordt ook al mooi stukje voller.
Ilya, met google op veulendeken Amigo zoeken, er zijn meerdere winkels dan de EJ die ze hebben. Met de maat kan ik je niet helpen maar hier hebben ze wel de tussenmaat zeg maar. https://www.hetgareel.nl/amigo-veulen-d ... rnout.html
Woogy, ha ha zo vermoeiend hè!!
Had ook gehoopt veulentjes te zien vandaag, succes allemaal!!!