Silvana, jij ook sterkte met je merrie. Ik wist niet dat zogende merries last konden hebben van hooi.
Wij zijn druk op zoek naar weidegang (24/7) voor onze dames, maar iets vinden is nog best lastig. Wel al 2 opties waar we een stuk grond kunnen huren, maar dan komen ze alleen te staan en dat vind ik ook niet optimaal. Mocht iemand nog iets weten op max. een uur vanaf Schiedam dan houd ik me aanbevolen. Of iemand die een leen-gezelschapspaard voor ons heeft
Begon daarna gruwelijk te rollen dat ik weer zenuwachtig werd van hem. Vervolgens stond hij op, schudde uit en ging eten. Gelukkig 
Alsnog blijven ze wel knappe puntjes houden, maar hoe enorm gedraaid ze zijn als baby, blijft helaas niet

maakt het niet minder schattig die eerste dagen.

Ik heb er nog nooit van gehoord... mijn merries staan 12 uur per dag op de wei en de zwangere dames gaan savonds op stal. Altijd met hooi... als ik ze kuil ga geven ontploffen ze denk ik

en de sfeer wordt er met de jaren niet beter op helaas.
Gisteren een eerste uitslag van de CT-scan en het zit in de alvleesklier. Het is niet operabel want het zit op de staart. De lever is ook bezaaid met uitzaainkjes. Het enige wat nu nog kan is chemo om het leven te verlengen. Wij gaan hier kapot van verdriet. Ik kan alleen maar janken. Gisteren tot wel 4 uur 's nachts daar geweest.
lief ben ik he, jij uurtje slaap ik uurtje slaap