Weet iemand waar je een neon halster kan kopen?????
Al_Zawraa
Geplaatst: 22-03-14 12:09
Gefeliciteerd Marjolein!
Arme Garcia, hoop dat ze zich snel weer beter voelt.
Tara_13
Geplaatst: 22-03-14 12:30
Wauw, wat een leuk veulennieuws allemaal!! Een palomino die wil ik ooohooook!! Bij Tara heb ik het gevoel dat het een hengst gaat worden. Ik heb nog geen halstertje gekocht, ik wacht stiekem even de kleur van het veulen af
Met Tara gaat het gelukkig goed en met het veulen ook! Vorig weekend had ze even een lichte terugval, maar sinds 2 dagen lijkt ze weer helemaal de oude te zijn!!! Gelukkig maar Hieronder een foto hoe haar wond er nu uit ziet, ik zeg zelf: ziet er goed uit!
Gefeliciteerd Marjolein! Wat een prachtige merrie.
Dank iedereen voor de antwoorden. Ik ga toch nog even een wormemspuit regelen, ze zou nu ongeveer weer gedaan moeten worden
FamkeW
Geplaatst: 22-03-14 13:35
Hoi allemaal,
Het veulen van Drenthe is gister geboren. Helaas lag het in dwarsligging en moest er een keizersnee aan te pas komen in de kliniek. Toen het veulen eruit gehaald was, bleek het vergroeit te zijn in de hals en een voorbeen. Hij was zodanig misvormd dat ze hem terplekke hebben laten inslapen. Drenthe heeft de operatie gelukkig overleefd en moet nu herstellen. Hopen dat er geen complicaties meer optreden.
Jeetje, FamkeW, wat een nachtmerrie.... Hoe gaat het nu met je merrie? Wat vreselijk! Sterkte... Kan me voorstellen dat je er kapot van bent... Wat erg...
En dan daar tegenover het prachtige merrietje van Marjolein! Wat een mooi ding, gefeliciteerd!
Tara, wat fijn dat het weer goed gaat met je merrie! Het litteken ziet er mooi uit! Dat gaat vast heel mooi genezen. En we hopen beide op een palomino maar ik heb ook het voorgevoel dat het een hengstje gaat worden bij de mijne..
Ik heb vandaag Foxy naar de plek gebracht waar ze haar veulentje op de wereld gaat zetten.. Haar uier is weer een flink stuk gegroeid, ik zal dr zo even een foto van posten
Al_Zawraa
Geplaatst: 22-03-14 14:03
FamkeW, wat een drama, verschrikkelijk! Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal kapot van bent.. Sterkte Hoe is Drenthe er verder onder? Hoop dat ze snel weer beter is.
Wat liggen verdriet en geluk hier weer dicht bij elkaar.
FamkeW heel veel sterkte met het verlies van het veulentje en ik hoop dat Drenthe er snel weer bovenop is, een keizersnee bij een paard is niet prettig.