Joy haar uier was weer iets gevulder vandaag. Maar kan nog wel een stuk meer.
Alleen ze is de hele dag al heel onrustig. En normaal als wij er zijn is ze dat niet. Maar ze ging nu zelfs in de bak liggen. Kroop tegen mijn zus aan en verstopte haar hoofd in haar armen. Daarbij ging ze zachtjes hinneken. Echt heel zielig . Ook nu is ze nog erg onrustig en heeft veel last van haar buik.
Zal het dan toch wel vannacht.. ?
Balou_lover
Geplaatst: 20-03-10 19:32
Ineke en Peetje GEFELICITEERD!!!!! Wat een mooie meisjes!!! Kom maar op met de foto's. hoe meer hoe beter
Hiboune, die buik is gezakt zeg!!
Ivystoeter, dat had ik donderdag met Donna. Gelukkig was het niets. ze is het gewoon zat.
Vanmorgen m'n bed uitgebeld. DONNA LIGT en het is alsof ze weeen heeft. Wij snel naar stal, is er nix aan de hand. Staat ze ons aan te kijken van: "wat is er joh, mag een zwanger paard niet liggen dan??" Mensen bij ons op stal (nou ja de meeste pensionklanten dan) hebben er niet zo'n verstand van, dus die waren een beetje in paniek We hebben nu maar tekst en uitleg gegeven over hoe en wat, zodat we niet bij elke scheet gebeld worden (want dat kan ik niet nog een week of 4 aan hoor )
gefeliciteerd peetje, heidie is gewoon rustig vandaag, ze heeft alleen veel staan zweten. de rest van de paarden hadden er geen last van, gisteren stond ze ook al te zweten. van mij mag het nu echt wel hoor!