Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar had al vermoed van niet.
.
. Je wordt vast helemaal gek van het wachten. Als je zijn adres hebt, mag ik het ook vast hebben?

Ik geloof dat het alarm 1x minder is afgegaan dan de nacht ervoor (heb sms voor Slaapstand verstuurd, maar ze ligt korter dan 3 1/2 minuut plat, waardoor ik een teken krijg dat ze zeg maar "onrustig" is). Als er ooit een volgende keer komt dan is een ander systeem misschien beter geschikt voor haar. Ze gaat in ieder geval te vaak met haar hoofd plat liggen voor 't halster alarm en dus ook voor 't "echte" birthalarm. Geeft niet, na 12 jaar katten fokken ben ik wel wat gewend, ik kan haar zo in ieder geval erg goed in de gaten houden.
wat me opviel daarnet toen ik ging voeren is dat ze enorm veel naar haar buik staat te trappen en met haar staart staat te slaan. Ik voelde even aan haar banden en daar komen toch 2 kuiltjes als ik druk ! verder nog steeds geen uier, theezakjes heeft ze al een tijdje maar ze vullen niet 
Staart ging ook veel hoger dan gisteren
Zou ze dan toch van de eerste reeks dekkingen drachtig zijn
dan moet ze 4 april als ik me niet vergis !
beter een keertje teveel dan dat het niet afgaat als het echt is
Thomas5 schreef:Hier vandaag 300 dagenwat me opviel daarnet toen ik ging voeren is dat ze enorm veel naar haar buik staat te trappen en met haar staart staat te slaan.
Thomas5 schreef:KMD:beter een keertje teveel dan dat het niet afgaat als het echt is
maar dan zouden de andere 2 toch ook zoveel moeten meppen? die staan rustig te eten en zij staat geen seconde stil 

KootMiraDrum schreef:Lijkt iets voller toch?
't Probleem bij mijn merrie is dat de hele streek van uier tot ongeveer aan de navel al tijden lekker dik is, bij jouw merrie ziet het deel richting navel er nog gewoon strak uit, waardoor het ontwikkelen van de uier zelf veel meer opvalt.
dus idd bij elke merrie i het anders, das de natuur
maar wel appart dan houden ze zich dus niet aan het boekje dus moeilijk in schatten voor eigenaar!