DDDara schreef:Voor iedereen die zijn paard niet in de houdgreep wil nemen zo kan het dus ook. Zonder haar ook maar 1 keer vast te hebben gehouden kan ze na een week het halster om. (om ging al eerder maar echt dicht maken was vandaag de eerste keer)
Ja, zo wil ik het ook... alleen stal zeurt nu al over buiten zetten dat het veulen moeilijk is want niet aan een touw. Dag 2! Dat ik het zo dadelijk maar zelf allemaal mag doen (binnen & buitenzetten, met fulltime baan) als ik zo nodig moeilijk wil blijven doen. Ik zei dat het veulen wel binnen enkele dagen de merrie volgt (nu nog niet maar vandaag al beter dan gisteren), nou daar geloofden ze niet in. Hebben geen veulenervaring (behalve pap in jaren 60 oid) maar vinden toch dat ze alles weten.
De cameragate op het nippertje overleefd en nu dit. Wordt 6 maanden op m'n tenen lopen. Verhuizen heeft nu geen zin (en ik heb geen opties). Had ik ze maar in eigen beheer
. Boeren met stug denken en geen benul van nieuwe stromingen qua met paarden omgaan / hoe ze leren etc.
Fijn dat de pleegmerrie zo lief is. Ik keek op de website, maar werd niet veel wijzer. Zijn ze bemiddelaars of hebben ze op een of ander manier een merriebestand klaar staan (hoe dan)?