Ik heb al een hengst, maar wil graag verder met mijn fokkerij dus een merrie is zeer gewenst. Dieyar gefeliciteerd!!!!!
Tinniie: dat lijkt er al goed op!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb al een hengst, maar wil graag verder met mijn fokkerij dus een merrie is zeer gewenst.
We moesten wel even rennen
Sanet schreef:Dieyar schreef:Ze draagt anders dan de vorige keer, dus mijn gevoel zegt dat het een hengstveulen wordt
Stiekem toch een merrietje geworden!
Gefeliciteerd! Alles goed verlopen?
Ik ook!
Benieuwd naar meer foto's 
Spannend!

En helaas weer zucht. Denk dat ze echt weer vroeg gaat dit jaar. Ik doe het alarm over 5 dagen om, dag 310

die is echt mega
). Maar mijn man vond dit wel een toepasselijke naam gezien wat er in de Oekraïne gebeurt. Het is het eerste veulen van Fryso 518 uit een ster merrie van Tsjalke x Adel 357.

. Baby is al erg dapper op de weg zo te zien. 
Succes! Hopelijk maakt ze het niet al te laat voor je en bevalt ze op een gunstige tijd.
Lastig is dat, ik gun haar zo even echte diepe slaap. Gelukkig ligt die van jou soms nog wel
Al denk ik dat het een hengstje is, en zou daar net zo blij mee zijn.

.

. We hebben helaas geen dekdatum. Waar de hengst altijd graag dekt waar ik bij ben (het liefst nog voor mijn neus) is de stier altijd heel sneaky. Wel houden we ze uiteraard goed in de gaten. Haar uier doet ook nog weinig, maar gok binnen nu en 2 maanden toch wel echt een kalf. Veel langer dan dat zal het ook niet zijn. Voor een maiden Vaars (noemen ze dat ook maiden bij koeien die voor het eerst moeten bevallen?) vind ik haar echt al behoorlijk breed dragen!
.