[HK]Het Dikke Buiken Topic 2010

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Joto

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:52

Paulien zit van het weekend alweer op 250 dagen!, Schiet mooi op zo...Volgens mij krijgen we jumboveulens.. 1 eet voor 10 geloof ik.. Kuil is niet aan te slepen.. Per 2 paarden gaat er een minimaal 1 pak in de week doorheen..(Grote vierkante balen)..
Nu moet ik ook zeggen dat alles hier beschikking heeft over 24/7 kuil, ook de sportpaarden.

Hiboune fijn dat je hem weer mag ophalen! Geeft jezelf vaak toch nog wat meer rust.

Hier staat Bikkel onder streng toezicht, sinds hij gecastreerd is, is hij zo onzettend down..en nu naar zijn ziek zijn helemaal..Kon niet temperaturen want was alleen, zal morgenvroeg moeders op sleeptouw nemen.. Ook denk ik dat hij last van zn tanden heeft, hij eet zo maf op t moment, maar hij eet wel weer goed..

Nee ben dr uit voor Indira..die krijgt geen baby's weer..

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:14

Melody is vandaag 213 dagen!!!

Hiboune fijn dat je hem weer me naar huis mag nemen.Wanneer krijg je bloeduitslag?

manueeltje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 19:37

Hiboune wat fijn dat hij weer naar huis mag.
Nu nog even de bloed uitslagen afwachten.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:09

mijn poown is nu 185 dagen drachtig.
Dus nog 155 dagen te gaan.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:25

Ïk hoop woensdag meer te weten!

Net heerlijk uurtje buiten geweest hij had duidelijk een knuffel sessie nodig!

Het voelt heerlijk hem weer thuis te hebben!

Hij ging in draf de Trailer op zo van ja naar huis!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:40

Wat heerlijk dat ie weer lekker thuis staat. Ik ga duimen dat alles meevalt! (loopt ie al iets beter?).

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:02

Fijn dat ie weer thuis is! :D Hiboune! :D

Mijn merrie had een mega knuffelbui vandaag, best lekker gereden ondanks der streken tussendoor en na afloop moest ze het even goedmaken geloof ik :P werd me toch afgelebberd en achterna gewandeld... te lief! :D

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:06

Nou ik vind van niet..
Is nog steeds stijf en harde spieren..
Heb er nog een onderdeken onder gedaan zodat zijn spieren lekker warm blijven..

Misschien dat iè iets beter loopt..
Maar ja heb weer pro dynam mee gekregen 2 zakjes s morgens geven tot en met dinsdag en dan woensdag bellen voor uitslagen en verdere behandeling..

Was wel mooi hij moest volgens mij voor foto's van zijn voeten zijn been op een blok zetten maar we doen vrijheids dressuur en ze vertelden hij zag dat blok en hij zette zelf al zijn voet erop haha
Toppertje hè!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:10

Dan maar hopen dat er iets uit de testen komt dat ze het kunnen verbeteren! Niet fijn dat hij nog zo stijf is enzo... Wel grappig van dat blok.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:11

Lekker voor je kereltje dat ie weer thuis is Hiboune!

Ik heb net een heerlijk bad genomen met kneipp lavendel badzout erin. Gezichts masker en ook nog mijn benen even gedaan. Voel me weer helemaal lekker nu.

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:12

fijn Hiboune dat hij weer lekker thuis is lekker van genieten, ik ga voor je mee duimen dat het allemaal mee valt met hem.

Het schiet al aardig op met al die merrie's hier, leuk heb alweer helemaal zin in het voorjaar hoop eerlijk gezegt dat Juwel ergens eind maart bevalt maar goed we wachten het rustig af.

Voor O'marisa staat de hengst al vast word niet Willem van Nassau maar (oh jee... Joto help...)hoe heet hij ook alweer heb het ergens op geschreven maar ben het even helemaal kwijt... Is in iedergeval een jonge gegarandeerd bont gevende hengst met een mooi papier.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:21

_O- Colorance als ik me niet vergis?

Ga dr morgen nog wel ff langs, zal nog ff precies vragen..

Denk dat ik morgen VA toch maar voor Bik laat komen..vertrouw er niks van, en wil dat ze zijn buik ook op de echo zetten.. Straks is hij ook kapot van binnen..Hij is niet happy in elk geval..

Morgen weer "lekker" Indira wassen, en zaterdag wedstrijd, maar kan me er nog niet echt toe zetten..Zal maar eerlijk zeggen dat ik er ook echt nog geen zin in heb. Maarja moet toch betalen kan ik net zo goed heen..

Edit: Ennu Saffier?? Lekker dad genomen?? Denk dat ik je wel snap hoor :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:26

Dad?? Waar O:)

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:27

Hiboune: Ben benieuwd wat er uit de rest van de uitslagen komt ...
Het is in ieder geval fijn dat ie weer thuis is :)

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:30

:7

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 23:55

Grrr ik word niet goed!
Moest mijn dochtertje vanmorgen voor de mexicaanse griepprik werd mij op mijn hart gedrukt dat ze er echt niet ziek van zou gaan worden, En wat denk je, Ze heeft nu 39.4 koorts en misselijk pijn in haar armpje en ik was zo blij dat ze helemaal gezond en we was voor ze die prik kreeg.
Ze heeft de mexicaanse griep al gehad 3weken geleden maar moest toch geent worden wat ik niet snap maar goed GGD zal wel gelijk hebben.

Sorry moest het even kwijt ben er zo boos om, arme kleine meis hoop dan maar dat het hier bij blijft en dat ze morgen weer gezond en wel is.

Dank je Joto ja Colorance was het geloof ik ook ach zijn afstamming is beter te onthouden haha...

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:02

Joto: ik hoop dat je nu eens het geluk van de hele wereld mag hebben en dat er met Bik niets aan de hand is.
KG: jeetje in een ander topic had OM het er ook al over. Ook zoontje een mexicaanse griepprik gehad en ook ziek.
Saffier neemt het ervan daar in Frankrijk ;-)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:10

@hiboune: helpt het niet als je hem met kampfer insmeert houdt zijn spieren lekker warm, of mag dat niet.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:26

kappie: Als ze die griep al gehad heeft zou je al helemaal niet verwachten dat ze er nog zo op reageert? Wat sneu, krijgt ze het gewoon dubbel :(:)

hiboune: Ben benieuwd wat er nu uit gaat komen. Hij krijgt nu dubbele dosis pro-dynam dus, loopt hij dan ook wel wat beter nu?

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:45

Lekker dan! Misschien nog beetje zieke cellen in d'r lichaampje gehad waar die prik nou dankbaar gebruik van maakt.... Arm kind :(:)

kappiegirl schreef:
Grrr ik word niet goed!
Moest mijn dochtertje vanmorgen voor de mexicaanse griepprik werd mij op mijn hart gedrukt dat ze er echt niet ziek van zou gaan worden, En wat denk je, Ze heeft nu 39.4 koorts en misselijk pijn in haar armpje en ik was zo blij dat ze helemaal gezond en we was voor ze die prik kreeg.
Ze heeft de mexicaanse griep al gehad 3weken geleden maar moest toch geent worden wat ik niet snap maar goed GGD zal wel gelijk hebben.

Sorry moest het even kwijt ben er zo boos om, arme kleine meis hoop dan maar dat het hier bij blijft en dat ze morgen weer gezond en wel is.

Dank je Joto ja Colorance was het geloof ik ook ach zijn afstamming is beter te onthouden haha...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 01:54

Haar lichaam heeft toch al antistoffen gemaakt? Snap niet dat ze dan nog moet. Dochtertje van Maseike was ook ziek na de griepprik, ook koorts en uitslag.

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:06

Ik snap ook niet waarom ze hem toch moest volgens de huisarts was het alleen maar extra bescherming. Ik weet niet na vannacht of ik haar de 2de prik nog wel wil laten geven. De huisarts is vannacht hier om half 3 nog geweest omdat ze helemaal slap werd en benauwt. Gelukkig bleef ze wel bij maar jeetje zit je dan alleen thuis met 2 kinderen waarvan er 1 ziek en de andere in totale paniek. Dacht dat ik gek werd. Maar gelukkig gaat het nu beter met haar en is de koorst gezakt naar 38.1 en moet ze wel weer ab maar goed daar komen we wel weer over heen.
Was echt heel erg geschrokken ze heeft nog nooit reactie gegeven op wat voorn vactinatie dan ook.
Maar dat ze er niet ziek van worden dat geloof ik dus echt niet meer nu ik dus lees dat er meerdere kindjes ziek zijn geworden.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:24

Dacht ook dat ze neit meer ziek konden worden na die prik als ze het al gehad hadden...

Pff gister naar de manege gereden voor priveles want de bak was super nat.Rijd er daar een kind rond aleen maar galopperen.Melody was vervelend kon dr niet echt aanpakken omdat ik de hele tijd op dat kind moest letten.
Zit ik op begeven moment in de galop en zei ook op de andere hand,komt ze zo dichtbij dat ze met dr knieen tegen Melody's buik en huipbot knalt.
Zij pijn,huilen en er af gegaan,Melody geloof ik ook last ervan heeft nog een kwartier lopen knarsetanden.Schrok me rot!
Ouders stonden langs de kant,snap niet dat zo'n kind de hele tijd mag galopperen met een jonge pony...

Nouja gister dus voor geen meter gereden,daarna liep ze ook niet meer lekker,mn instructeur komt vanavond nog maar even terug in de hoop dat we nu fatsoenlijk kunnen rijden,en met het oog op de wedstrijd morgen, lekker kunnen trainen.

Vind het super van hem dat hij nog en avond vrij wil maken om me nog een keer extra te helpen...puur uit vrije wil!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:39

Dat deed hij vaker melody!
Hij gaf moniek ook altijd les.
Het is een goede instructeur, maar zou niks voor mij zijn haha.
@Hiboune, wat fijn dat hij weer thuis is!

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:54

hiboune wat fijn dat je ventje weer thuis is, hoop dat de tijd tot wd niet te lang duurt en jullie meer duidleijkheid krijgen..

Lekker is dat het saffier.. weer helemaal herder en fris ;)

Kappiegirl ik dacht dat als je de mexicaanse hebt gehad je m nooit nog eens kan krijgen? Raar dat ze er dan iemand alsnog op prikken. Hoe is t nu met je meissie?