Zooo wat een mooie uier zag ik van donna zeg! Met zo'n uier beviel sjanty 's nachts, zonder pegelen!
Nou ik heb net een tweedehands geboortemelder op zijn kop getikt Wel handig om niet afhankelijk te zijn van verhuurders die zich niet aan afspraken houden (toch cindy?)
ik mag van de eerste plek af Zakira heeft om 3.00 uur een hengstveulegeworpen ..alles goed met beide
en ik erop
Gefeliciteer ben blij voor je dat je een veulen hebt! je hebt lang genoeg gewacht..
lief van je maroush, dacht al dat ik een deze dagen op plek een zou belanden, nog maar 3 dagen en dan ga ik weg.. vandaag hier een mijlpaal van 350 dagen
maar helaas nog geen veulen ga straks wel weer een uier foto maken. en plaats de foto vanavond nog wel even..
ik ook, volgends men vriend die woont dichtbij kijkt elke dag even voor me wat een schatje niet.(heb het drukker met school) en ze krijgt meer uier maar gister leek het er nog niet op.
als ze overdraagd nu nog langer dan 3 dagen dan het liefst gewoon tot volgende week donderdag. want ben weg verplichte excursie naar straatsburg. hartstikke leuk maar niet als er nog geen veulen is. dan is het toch wel dubbel..
TabeR: helaas verslaat mijn paardje die van jou. Vandaag 353 dagen drachtig. Afgelopen nacht heeft ze constant door haar stal lopen marcheren, dus eigenlijk had ik tegen de ochtend wel een veulen verwacht. De nachten hiervoor lag ze constant plat te slapen. Nu loopt ze weer buiten en de melk spuit er uit als ze loopt.
Help alsjeblieft duimen dat het vandaag of vanacht komt want dit is vreselijk slopend.
P.S. Mijn man vindt dat ik overdrijf met dat kijken naar de camera, maar ik lees dat hier meer mensen zijn met die obsessie.
Ik heb dezelfde obsessie maar ik blijf kijken, net zolang tot het veulen eruit is. Liever 100x voor niks waken, dan 1x niet waken en er gaat iets mis...
Bedankt! We hebben alle 13 veulens die thuis zijn geboren, geboren zien worden. En vroeger (lees 15 jaar geleden) hadden we geen camera in de stal, dus dan was het echt gewoon OPLETTEN.
Je moet er toch niet aandenken dat zo'n kleintje bijv. stikt in het vlies???
@Romeorowan: precies. Dit is ook mijn eerste jaar met een camera. Bij mijn andere merrie heb ik destijds gewoon gewaakt. Bovendien heb ik tijden op een fokstal gestaan en die waren er ook altijd bij en hebben mij dat ook zo geleerd. Ben ik nu nog blij om