Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:geen updates over fancy? mss uit frustratie?
De afstamming: Cicero Z x Hors la Loi II x Concorde x Goudsmid
Moeder sprong voor R85 T85 V80 op de keuring, de concorde merrie is Z spr en Z dres en de goudsmid merrie was Z spr, ster en bijna 3 dubbel prestatie, dus het moet een echt spring toppertje in de dop zijn
MamaSnoopy schreef:
Nicole288 schreef:hey, weer een veulen erbij, ze doen het braaf iedere keer als ik niet achter de comp zit
ThePast03: Epona was super, ook echt een matriarch, baas van elke groep gewoon door haar wijsheid en gezag, beschermde de rest, was lichtend voorbeeld voor de jonge merries met alle voor hen nieuwe dingen en altijd een super moeder. Ze is afgelopen december overleden, 7 mnd drachtig van haar 15e veulen
Nicole288 schreef:hey, weer een veulen erbij, ze doen het braaf iedere keer als ik niet achter de comp zit
[*olduser*]: Epona was super, ook echt een matriarch, baas van elke groep gewoon door haar wijsheid en gezag, beschermde de rest, was lichtend voorbeeld voor de jonge merries met alle voor hen nieuwe dingen en altijd een super moeder. Ze is afgelopen december overleden, 7 mnd drachtig van haar 15e veulen
EmDee schreef:Voor Sonny is een low alert gegeven, is erg rusteloos http://www.marestare.com/marygoround.php
_Marlijn schreef:Jammer, ik kan het hier op school niet zien.
manonishier schreef:Wat een vage merrie steeds zo heen en weer te lopen.