Welke is dat? Je hebt het over de Wolkentanz? (is dat de afstamming?)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sjoert schreef:Dat is die van Mar. (Youngster)
Wolkentanz x Airport

Ze heeft zo'n mooie naam. 
*vraagt zich af hoe ze dan zou heten*

Myrdal schreef:Haha, dat komt mij bekend voor. Ik heb op een springstal gestaan. Dus daar hadden we het ook over afstammelingen. De Legaat, de Daimler, de Ahorn. We hadden 2 Flemminghs. Dat waren dan de grote Flemmingh en de kleine Flemmingh
Thirsa_ schreef:Goedemorgen,
iedereen weer gefeliciteerd met de mijlpalen, en er zijn weer mooie buikjes voorbijgekomen
Straks m'n paardje verhuizen, hopelijk levert het niet al te veel stress op voor d'r....
xWhitneyx schreef:hier een mijlpaal van 230 dagen dracht., ik ga zo naar de toe nog ff kijken hoe het gaat , ben wel gerust gesteld door de Da maja t is tog mijn kleine DIKKE meisje

Sjoert schreef:
denderende show met die paarden echt zo gaaf een 4 span! knap! 
(ik moest eerst opzoeken wat de afstamming was, en heb de afstamming uiteindelijk gevonden in jouw profiel
)

ze lammert normaal altijd exact op de datum, dus ik ga er maar van uit dat ze dit jaar even keurig haar werk doet 
hij zou wel een leuke aanwinst zijn als dekhengst denk ik in die zin dat hij een speciaaltje is que kleur in de tinkerwereld, of hij qua bouw en dergelijke een aanwinst zou zijn, valt nog af te wachten... maar de eigenaars hebben in die zin geen ambitie, dus denk dat hij bij gelegenheid wel geruind zal worden al zijn er nog geen concrete plannen.

zou er niet tegen kunnen dat de paarden niet bij hun naam genoemd worden
MarijeR schreef:OMG, dan heb ik vanmorgen dus de Grosshills Sub Zero, de Glory Be Farms Chocolate Chip, de Trefaes Brenin Du en de La Vista Remarkable Mardi Gras hengst buiten gezet
Uhm, klinkt toch simpeler als ik zeg dat Isis, Dynamic, Macy en Tibbs buiten zijn gezet![]()
Tibbs staat trouwens weer binnen, die is nog niet zo blij met het NL weer

frenia schreef:marlijn: tja...tinkers he
vlas schijnt erg makkelijk onderhouden te zijn, zelf geen ervaring mee
sjoert: mooi buikje toch haha mocht de ruiter er niet opblijven?
jesuszou er niet tegen kunnen dat de paarden niet bij hun naam genoemd worden
![]()

Sjoert schreef:Myrdal schreef:Haha, dat komt mij bekend voor. Ik heb op een springstal gestaan. Dus daar hadden we het ook over afstammelingen. De Legaat, de Daimler, de Ahorn. We hadden 2 Flemminghs. Dat waren dan de grote Flemmingh en de kleine Flemmingh
Wat voor Daimler was dat?