Welke is dat? Je hebt het over de Wolkentanz? (is dat de afstamming?)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:Dat is die van Mar. (Youngster)
Wolkentanz x Airport
Myrdal schreef:Haha, dat komt mij bekend voor. Ik heb op een springstal gestaan. Dus daar hadden we het ook over afstammelingen. De Legaat, de Daimler, de Ahorn. We hadden 2 Flemminghs. Dat waren dan de grote Flemmingh en de kleine Flemmingh
Thirsa_ schreef:Goedemorgen,
iedereen weer gefeliciteerd met de mijlpalen, en er zijn weer mooie buikjes voorbijgekomen
Straks m'n paardje verhuizen, hopelijk levert het niet al te veel stress op voor d'r....
xWhitneyx schreef:hier een mijlpaal van 230 dagen dracht., ik ga zo naar de toe nog ff kijken hoe het gaat , ben wel gerust gesteld door de Da maja t is tog mijn kleine DIKKE meisje
Sjoert schreef:
MarijeR schreef:OMG, dan heb ik vanmorgen dus de Grosshills Sub Zero, de Glory Be Farms Chocolate Chip, de Trefaes Brenin Du en de La Vista Remarkable Mardi Gras hengst buiten gezet
Uhm, klinkt toch simpeler als ik zeg dat Isis, Dynamic, Macy en Tibbs buiten zijn gezet![]()
Tibbs staat trouwens weer binnen, die is nog niet zo blij met het NL weer
frenia schreef:marlijn: tja...tinkers he
vlas schijnt erg makkelijk onderhouden te zijn, zelf geen ervaring mee
sjoert: mooi buikje toch haha mocht de ruiter er niet opblijven?
jesuszou er niet tegen kunnen dat de paarden niet bij hun naam genoemd worden
![]()
Sjoert schreef:Myrdal schreef:Haha, dat komt mij bekend voor. Ik heb op een springstal gestaan. Dus daar hadden we het ook over afstammelingen. De Legaat, de Daimler, de Ahorn. We hadden 2 Flemminghs. Dat waren dan de grote Flemmingh en de kleine Flemmingh
Wat voor Daimler was dat?