Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Meavey schreef:Vanmorgen vond ik June haar uier wat strakker, maar na een dag buiten weer slap, dus krijg er weinig hoogte van zo.
Maarja zo´n mooi champagne-creme-zilver-dun-bont veulen maken kost natuurlijk tijd.
Zal je zien dat het een vos word ofzo.
Cheveyo schreef:ohho die tietelsfoto van Frenia! mama mia!
Met 10 km afstand is het begin gauw gemist idd....wordt toch gaan slapen daar KMD! hihi, gezelschap nodig?
Cheveyo schreef:wat een prachtige kleur heeft ze zeg!
Lusitana schreef:Wat is er kort door de bocht? Ik zeg helemaal niets over Marije. Ik weet dat ze er alles aan doet, dat schrijft ze toch duidelijk? Ik snap alleen zo´n houding van een dierenarts niet en die van haar wel.
Welke beslissing ze ook neemt, dat is helemaal aan haar en niet aan de heren dierenartsen die er geen brood in zien omdat het geen rijpaard zal worden.
Natuurlijk moet ze van alles afwegen, maar voor mij kwam het niet onoverkomelijk over, dat is alles. Als er factoren zijn waardoor het beter is om hem in te laten slapen, dan is dat ook te begrijpen.
Ik weet niet waarom je zo geirriteerd reageert?
Cheveyo schreef:wat een prachtige kleur heeft ze zeg!
Idd KMD, nachtrust is ook belangrijk hihi.
KootMiraDrum schreef:Nee, 't komt nu nog niet.
Uier is ongeveer 't zelfde gebleven, eerste indruk was iets voller, maar dat is op foto's niet terug te zien, gek he.
Wel vaker staart van kont af, en in de stal haar hooi etend 1x een trap naar haar buik en wat gezwaai met de staart, maar er zijn ook weer muggen...
O ja, en 2x plassen in 5 minuten tijd...........