Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renske_W schreef:baudyh schreef:Renske hoe doe jij dat met die dgn telling want ik zie dat Olivia de 21 ste er aan toe is en je zit op 3 dgn meer dan zirola terwijl die de 19de er aan toe is.
Maar ik hou gewoon 11 mnd aan en doe eigenlijk niks met aantal dgn.
Zirola heeft nu best een vol uier. Banden zakken weg.
Maar nog niks aan de spenen. Zal me niks verbazen als het gewoon de 19 de word.
Camera staat gewoon aan maar ik waak nog niet hoor
Ik heb de link uit ze OP gepakt.
Olivia is 16 maart gedekt, en die link telt dus 11 maanden en 5 dagen.
lovecappie schreef:Hi! Ik meld me ook hier in het topic![]()
Mijn merrie is begin juni uitgerekend, dus dat duurt nog wel eventjes. Ze begint sinds 3 weken aardig rond te worden! Ik zal hier regelmatig een update over haar geven.
Mijn pony:
[ [url=m/xAro4l.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hengst, Symbol van de Ponyhoeve:
[ [url=m/vzJPK4.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovecappie schreef:Dankjulliewel voor de lieve complimentjes allemaal! Ik ben ook erg blij met haar. Ik zal vanmiddag gelijk even een foto van haar buik maken. Ze moet nog ongeveer 100 dagen. Ik weet niet precies op welke dag ze bevrucht is. Ze is op 4, 6, 8 en 9 juli gedekt en is op 30 juli drachtig gescand, dus het is spannend! Ik hou het er gewoon op dat ze ongeveer de eerste/tweede week van juni uitgerekend is, en als ik vanaf 6 juli tel is ze vandaag 224 dagen drachtig
Daarbij ook super leuk dat er nog een pony met dezelfde hengst is! Leuk om dat van elkaar te kunnen volgen
Knolselder schreef:Ik heb voor mijn minishet en minipaardjes ook een birthalarm hoor. Juist bij die kleintjes gaat het vaker mis.