Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Alice, ik vind hem echt knap! Hij was ook al snel zo een statige kerel he?
Luca, hoever is moeilijk te zeggen. Sommigen beginnen eerder dan anderen en als ze al eens een veulen gehad hebben kan het ook al een ander beeld geven. Maar ze lijkt al meer uier te hebben dan de mijne op 300 dagen.
Dustinlover schreef:Ilja weet niet wat voor veulen je verwacht maar voor de grote hebben ze van die mooi verstelbare dekens van HH amigo enzovoort.
Hier was uier terug gelopen maar wel ph 6.0 nog
baudyh schreef:@alicelover op de foto niet goed te zien misschien maar ze heeft best een mooie dikke buik. De vorige merrie had veel zucht dan is de buik niet zo mooi.
Nee ze is niet meiden. Heeft 3 veulens gehad bij vorige eigenaars. Een Valdez , een bretton woods en een johnson.
cp112 schreef:Hier 1x ontsmetten met betadine of jodium. Alleen gelijk na het knappen.
Miet later nog doen of herhalen is mij altijd geleerd. Het moet juist goed opdrogen en door steeds weer te ontsmetten houd je het juist vochtig.
fokfanaat schreef:Ik heb ook een jodium oplossing, maar gebruik het wel meerdere dagen, giet het in een dopje en dip de navel erin, dat is beter voor het vel op de buik.