[HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 09:58

Gefeliciteerd met de veulentjes :D

Annelies, grappig! Je bent zo druk met de eerste, dat je nog niet zo na denkt over de tweede... Terwijl de tweede toch stiekem ook hard gaat :') hihi

Bah!! Wat een narigheid voor Nicole!!! Hopelijk krijgen ze alles snel onder controle... :(

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:01

Wat erg van Nicole zeg.. dat gun je niemand :(

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:08

Ai Nicole wat een miserie :(:) Pff die koliek die dan weer roet in het eten komt gooien. Ik duim nog altijd voor jullie!

Azara: moet wel schrikken zijn zeg. Mijn hengst staat ook al weer 2 weken onder een deken omdat hij altijd helemaal dol draait van de insecten op zijn huid. Dus als je een paard hebt die daar gevoelig aan is, kan ik me goed voorstellen hoe ze daarvan door het lint kunnen gaan.
Wel fijn dat je de baby hebt zien schoppen, al had het misschien iets minder hard mogen zijn :D

Ik heb Imperiosa haar kleine nog steeds niet gezien -O- Die houdt zich echt muisstil. Nuja die buik is ook wel groot genoeg om eens in rond te zwemmen :+

Knolselder: dat had ik ook. Was zo bezig met Sierra en Furioso dat ik helemaal uit het oog was verloren dat Imperiosa ook al zo ver zat.
Ik denk dat ze me daar nu voor straft en me extra lang in spanning gaat houden :')

Gisterenochtend was mevrouw Houdini (aka Sierra) weer uitgebroken (de dag ervoor ook al) en tegen dat ik 's avonds toe kom was het weeral van dat. Ze sleurt die kleinen mee in de criminaliteit :=
Alleen Imperiosa blijft altijd aan de juiste kant van de draad, ondanks het feit dat die volledig plat gewalst is door Sierra :D
Ik kon er echt niet mee lachen want ik vind het zo vreselijk gevaarlijk voor die kleine hummel. Ik mag er niet aan denken dat die in de draden verstrikt raakt of iets dergelijks. Pff dit weekend weer slecht weer, maar zal toch weeral een weekend omheining zetten worden (zoals al wéken het geval is).

Ik had Sierra dan nog even aan de longe genomen om even te kijken of ze dat ooit eerder gedaan had. 20 seconden heeft ze aan de longe gestaan, toen liep Furioso ineens in razende vaart super ver weg, helemaal naar de stal en dus uit haar zicht. Ze twijfelde geen seconde, draaide zich om en ging aan dezelfde vaart erachteraan. Mijn vingers hebben het geweten #) (had nochtans handschoenen aan) ^)
Het heeft een kwartier geduurd vooraleer ik haar heb kunnen pakken, want ze maakten er met drie een leuk spelletje racen van 8)7 Helemaal dolgeslagen die paarden van mij. ~~}>

Daarna toch nog een poging gedaan en Sierra heeft dus echt nog nooit aan de longe gelopen hé (of anders is er toch niets meer van te zien). Kan je je dat nu voorstellen. Een paard van 11 jaar oud :? Maar ze luisterde wel redelijk.
Kleine Furioso was echter al snel aan het blazen en gaf het op om met mams mee te lopen en die hield het dan ook voor bekeken.
Maar wat een bewegingen heeft Sierra zeg :wow: Zelfs in haar normale arbeidsdraf liep het kwijl al uit mijn mond :') Volgende keer neem ik de camera mee *-:)

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:25

Geveuliciteerd met de knappe mannen!

Nicole wat een pech/ellende, heel veel sterkte!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:29

Gefeliciteerd Stal-HD en Ziekielove! *\o/* *\o/* Nacht van de hengstjes?

Hier niks en zelfs een uier die minder is als gisteren. -O- Gisterenavond was hij nochtans niks teruggelopen. Mja ik zeg dan zelf altijd tegen anderen,vocht eruit en melk erin en mijn vriendin DA zegt,stilte voor de storm maar ik heb toch liever ineens die storm. :+

Ik lees zo even bij!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:35

De merrie van kelly is ook bezig zie ik net in het topic

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:41

Rianne is verliefd <3 Wat een schatje toch!

Parnasse al flink aan het uieren en 320 dagen *\o/*

Natacha lekkere billen heeft ze nog!

Vulina nog altijd niks??? Wat n fopperd. -O-

Wat een leuke foto's Patrick!

Tanjatjeuh -O- Ook al niks. Misschien vandaag?

Tjinta saai als ze ineens stilstaan qua uier. -O-

EF beste buik heeft ze toch al en wat een glimworm!

Crines misschien als het sneeuwt dat ze gaan. 8)7
Oei moet je bijna naar het buitenland? Niet handig!
Ik zie je echt voor me achteraan hangend aan de longeerlijn terwijl Sierra hysterisch naar haar veulen gaat. Ik kon vanmorgen amper mijn hengstje houden aan de lijn toen hij een hengstige merrie spotte dus ik kan me voorstellen bij Sierra... O:)

StalHD Chakira maakt het ook al spannender zie ik! Flirtje beviel uiteindelijk met niet eens een echt ontplofte uier zie ik nu. Je hebt is 'n knapperd,zo mooi bruin. <3

Tine spant de kroon :(:)

KellyDV wat een hars!!! En die melktest! En??? Moet toch bijna een veulen zijn??

Marije wat is hij prachtig getekend. <3

Cemlys knapperd is je mannetje,daar wil je toch gauw veulens van zien. En zo te zien duurt dat niet lang meer.

Linda wat 'n schatje die Pippa. <3

Kiki hoe is het daar? Haar uier leek voller gisterenavond.

Lisanne dat is ook misleidend. :(:) Maar volgens mij gaat ze nu wel eindelijk vooruit. Hup Baida!

Noisy oef gelukkig wel goed afgelopen.

Astrid wat een prachtige foto's!

Flauw Arianne bij jou ook nog geen actie dus?

Azara hopelijk doet die volle maan wat!

Wat een pech voor Nicole steeds,het lijkt gewoon niet te willen. :(:)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 10:52

Helaas gaat het bij Kelly ook niet goed... DA erbij, veulen ligt niet goed... Gatverdamme!! Duimen allemaal!!

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:02

Gefeliciteerd met de nieuwe mannen!

Gadver, hopen dat t snel beter gaat bij Nicole en dat ze maar snel weer mag gaan genieten van haar mooie Creme!

Kelly ook heel veel sterkte! ik duim iig!

Gentle zegt ook even hi!

Afbeelding
6 weken alweer, time flies!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:04

Jeetje Nicole het is jullie niet gegund om lekker te genieten van jullie meissie |( Hopelijk kunnen jullie snel deze ellende achter jullie laten en knapt ze snel op.

Spannend Kelly, hoop op een voorspoedige bevalling
Oei ondertussen een bericht gepost dat het veulen niet goed ligt. Bah duim duim duim

Azara, snap goed dat je ervan geschrokken bent zeg. Zo over de zeik door vliegjes.

Astrid wat een gave foto's <3

Crines, pffff balen zo'n ondernemende dame die je steeds een hartverzakking geeft.

Pretty, balen! Jouw merrie houd je ook voor de gek.

Bij Bo geloof ik pas echt als ze begonnen is als de pootjesblaas eruit hangt _O-
Vanavond gaan alle paarden het land op op stal...... Besloten haar toch pas erbij te zetten als alles rustig is. De druktemaker die alles dan weer gek maakt gaat naar een ander land (wilt niet in een weide staan met veulen erbij).

Uier vandaag
Afbeelding

Afbeelding

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:09

Wat leuk al die veulens er weer bij, gelukkig bij iedereen uiteindelijk goed gegaan :) gefeliciteerd!

Nicole, wat een pech.. hopelijk gaat het snel beter en is dit weer snel vergeten. Duim mee voor jullie!

Hier inmiddels 9 dagen over tijd.
Uier vult gestaag door, maar kan ng veeel meer bij.
Zou wel balen zijn zeg, met dit weer was het heerlijk om ze buiten te hebben. Volgende week wordt het weer minder..

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:11

Oh nee wat verschrikkelijk voor Kelly..alle duimen op en heel veel sterkte.. :(:)

Ach Kiki die uier lijkt ook weer hetzelfde,niet? Ze mag nu wel eens wat vooruitgang maken op dat vlak. :(:)

Knappe Gentle.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:12

Nou baal daar ook een beetje van. Eerder wilde ze niet van de week, en nu het waarschijnlijk voor 2 dgn is moet het met stel en sprong wel doorgaan. Want met kleigrond en regen houd je geen wei meer over en word gewoon gevaarlijk glad. Dus dan moeten ze naar de paddock terug.
Maar goed aan de andere kant. Eerder was het in delen van NL erg slecht weer en hier gewoon droog

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:14

Kelly heftig hopelijk loopt het goed af

Aah nicole sterkte zeg.

Knappe gentle.

Kiki bo wil niet erg opschieten zeg. Ook bbq dan?

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:16

Oei, ik duim ook mee voor Kelly. :\

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:19

Angelpam, Ze heeft tot de 27ste daarna idd maar BBQ denk ik :D :Y) Zit genoeg aan nu _O-
Ik heb al die tijd het gevoel gehad dat het de 27ste komt, dus geef haar nog tot die tijd hahha

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:19

gefelliciteerd stalHD en ziekie! Wat een knappe kerels

Jeetje nicole wat een zware tijd! Ik hoop toch dat hij snel weer opknapt zonder elke keer terug te vallen. Sterkte!!

Ohh bah kelly... mijn duimen draaien hier ook!! Hopelijk een goede afloop :(:)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:24

Laatst bijgewerkt door Caesar op 22-04-16 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:26

Las het net caesar wat een stress zeg.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:29

Ik volg het topic nu ook. Wat een nachtmerrie. Dit is echt de ergste complicatie die je kan krijgen..
Ik duim voor hun. :(:)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:30

Ook hier duimen we heel hard mee voor Kelly en Delphi

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:30

Hier draaien de duimen ook, jasses zeg wat een ellende -O-

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:31

Mijn duimen draaien voor Kelly en Nicole :(

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:35

Jeetje krijg helemaal kippenvel van dat topic, net even doorgelezen.
Delphi zal het zwaar hebben nu, hopelijk leeft het veulen nog..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:35

@marijeR gefeliciteerd! Wat een mooie bonte <3

@Cemlys dat is wel echt een gaaf hengstje die pappa

@Stal_HD Ook gefeliciteerd met je veulentje!

@Ziekielove Wat een babyboom ineens, gefeliciteerd!

@Astriidj Mooi beeld, Cella is ook echt een kusjesveulen, hele dag mijn hele gezicht aflebberen :’) Sansa doet het nu nog steeds, en zij is al een jaar oud

@CL Gentle wordt al zo stevig en stoer <3

@Kiki nog steeds niets met Bo???

Wat erg zeg al die ellende met veulens hier dit jaar. Ik hoop dat er nog een goed einde aan komt :(:)

Gisteren was mijn engeltje jarig. Ik ben er nog zo blij mee, vanaf het moment dat ik haar zag wist ik dat ze een blijvertje was. Wat een sullig, dom, lief en dapper veulen is ze geweest en nu is ze een jaarling <3

Afbeelding
Net geboren

Afbeelding
Net opgedroogd

Afbeelding
De foto die twee keer in uitgelicht heeft gestaan <3

Afbeelding
Dat kopje :~

Afbeelding
Sansa gisteren op de wei

En daarna heb ik echt lang erover gedaan haar er weer af te krijgen want ze was weer door de stroomdraden gelopen en ze stond dus verkeerd. Wat een ezel man, ze bleef echt stijf staan en wilde niet vooruit :+ Uiteindelijk wint de aanhouder en nu staat ze weer op stal tot de draden /weer/ hersteld zijn. grrrr