Ai Nicole wat een miserie
Pff die koliek die dan weer roet in het eten komt gooien. Ik duim nog altijd voor jullie!
Azara: moet wel schrikken zijn zeg. Mijn hengst staat ook al weer 2 weken onder een deken omdat hij altijd helemaal dol draait van de insecten op zijn huid. Dus als je een paard hebt die daar gevoelig aan is, kan ik me goed voorstellen hoe ze daarvan door het lint kunnen gaan.
Wel fijn dat je de baby hebt zien schoppen, al had het misschien iets minder hard mogen zijn
Ik heb Imperiosa haar kleine nog steeds niet gezien
Die houdt zich echt muisstil. Nuja die buik is ook wel groot genoeg om eens in rond te zwemmen
Knolselder: dat had ik ook. Was zo bezig met Sierra en Furioso dat ik helemaal uit het oog was verloren dat Imperiosa ook al zo ver zat.
Ik denk dat ze me daar nu voor straft en me extra lang in spanning gaat houden 
Gisterenochtend was mevrouw Houdini (aka Sierra) weer uitgebroken (de dag ervoor ook al) en tegen dat ik 's avonds toe kom was het weeral van dat. Ze sleurt die kleinen mee in de criminaliteit
Alleen Imperiosa blijft altijd aan de juiste kant van de draad, ondanks het feit dat die volledig plat gewalst is door Sierra
Ik kon er echt niet mee lachen want ik vind het zo vreselijk gevaarlijk voor die kleine hummel. Ik mag er niet aan denken dat die in de draden verstrikt raakt of iets dergelijks. Pff dit weekend weer slecht weer, maar zal toch weeral een weekend omheining zetten worden (zoals al wéken het geval is).
Ik had Sierra dan nog even aan de longe genomen om even te kijken of ze dat ooit eerder gedaan had. 20 seconden heeft ze aan de longe gestaan, toen liep Furioso ineens in razende vaart super ver weg, helemaal naar de stal en dus uit haar zicht. Ze twijfelde geen seconde, draaide zich om en ging aan dezelfde vaart erachteraan. Mijn vingers hebben het geweten
(had nochtans handschoenen aan)
Het heeft een kwartier geduurd vooraleer ik haar heb kunnen pakken, want ze maakten er met drie een leuk spelletje racen van
Helemaal dolgeslagen die paarden van mij.
Daarna toch nog een poging gedaan en Sierra heeft dus echt nog nooit aan de longe gelopen hé (of anders is er toch niets meer van te zien). Kan je je dat nu voorstellen. Een paard van 11 jaar oud
Maar ze luisterde wel redelijk.
Kleine Furioso was echter al snel aan het blazen en gaf het op om met mams mee te lopen en die hield het dan ook voor bekeken.
Maar wat een bewegingen heeft Sierra zeg
Zelfs in haar normale arbeidsdraf liep het kwijl al uit mijn mond
Volgende keer neem ik de camera mee