Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CaroR schreef:Maxi is nog steeds aan de wandel ..
adnariM schreef:Wanneer onze merries moeten bevallen is meer iets voor in het kletstopic.
Whiz schreef:Jeetje wat een onwijs drama daar in Sassy's stal. Doet haast zeer als ik er naar kijk.
Eyecatcher schreef:Whiz schreef:Jeetje wat een onwijs drama daar in Sassy's stal. Doet haast zeer als ik er naar kijk.
dat weten we nu wel
ThePast03 schreef:Zo offtopic gaat het nog niet en van mensen die net binnen komen vallen kan ik best begrijpen dat ze eerst wat over stassy kwijt willen voordat ze alles gelezen hebben.
Als ik eerst de cam had aangezet had ik waarschijnlijk ook gepost voordat ik was gaan terug lezen.
Sammie schreef:En ik begrijp heel goed dat als mensen iets horen over zagen, gust e.d. dat ze daar iets over vragen en dat mag weer niet uitgelegd worden? Als er iets ergs aan de hand is worden die dingen nu eenmaal gevraagd en dus ook uitgelegd. Dit kan ook heel leerzaam zijn. Als je het niet wilt zien, kan ik me voorstellen maar dan vind ik ook dat je een ander niet kan dwingen om er ook niet naar te kijken en er vragen over te stellen.
Als ik dit topic binnen kom kijk ik eerst of er nog iets is bevallen en dan zet ik de cams aan.
Kimmes schreef:Wow,ik zet hem net aan.Wat een toestand
Hopelijk komt het minimaal goed met de merrie.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heel wat vind dat ze de cam aan laten staan.De meesten hadden hem allang uit gezet.