. maar de begin letter is van stamboek elk jaar andere letters ( logisch denk ik dan ) en het is een echte frieze naam dus ik denk dat ze het daar ergens van hebben Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. maar de begin letter is van stamboek elk jaar andere letters ( logisch denk ik dan ) en het is een echte frieze naam dus ik denk dat ze het daar ergens van hebben 
foto
?
Hij is wel leuk hoor! Hoe groot is hij eigenlijk en hoe groot is je merrie? Ik gok dat hij iets kleiner is, of niet? 

!! Plaatje hoor

Zie je er echt niet aan af
!
!
gave hengst maar 25
dat zou je echt niet zeggen !
)
)
Ik zou ze wel bij elkaar doen. Hier doe ik ze ook vrij snel weer bij elkaar de merrie's letten toch eerst op hun eigen veulens 
Gisteren Hercje gewassen. Kun je het voorstellen: ijskoud water en ijskoud weer? En dan ook nog een Shet die na 5 minuten wassen al stront- en strontchagrijnig werd en niet wilde stil staan. Hihihihi, jemig wat was hij hellig
Maar goed, zoals verwacht vanochtend: Hercje helemaal hyper omdat hij min of meer 'schoon' was. Dribbelt, draaf, galloppeert naast me, schudt met zijn hoofd en zodra hij in de bak was ploft ie snel in het zand neer om maar weer z.s.m. smerig te worden
Maar vrouwtje is niet helemaal blond dus ik had hem voor de tijd al vast helemaal ingespoten met Equishine, hopelijk kan ik het vanavond er dus allemaal weer simpel afborstelen 

Arme Romy met d'r dikke buik Amanda proberen bij te houden
!
.
.
IndianSummer schreef:Las net dat er bij marije een veulen is geboren..!
Niet van macy