uuhm ja ik weet ook niet echt hoe ze het verzonnen hebben . maar de begin letter is van stamboek elk jaar andere letters ( logisch denk ik dan ) en het is een echte frieze naam dus ik denk dat ze het daar ergens van hebben
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH de hengst waardoor mij merrie is gedekt is verkocht naar frankrijk 1 week erna en nu heb ik hem gevonden!!! yesyesyes ben heel erg blij!!! hij staat in frankrijk!
O jee, heb ik je aan het speuren gezet? Hij is wel leuk hoor! Hoe groot is hij eigenlijk en hoe groot is je merrie? Ik gok dat hij iets kleiner is, of niet?
ze hadden helaas maar 1 foto van hem op de site maar ik ga ze een mailtje sturen hoe het nu met de hengst gaat en om meer picca's ofcourse!!:D Meet Raspoetin zn Mooie Koppie binnen nu en 2 weken heb ik dus een kleine beeb van deze hengst!!
At Neonlight Vanessa mn merrie is 1.37 en de Hengst is 1.32 scheelt niet zoveel! was al vanaf juni vorig jaar bezig deze hengst te zoeken en nu heb ik hem gevonden!!
gave hengst maar 25 dat zou je echt niet zeggen ! Mooi veulen gezien ook van Oom Voor de rest kan ik ook niet echt meer volgen hoor KLETSKOUSEN Vandaag hebben de paarden en pony's effe kunnen rennen ,het was koud maar wel droog
Romy "woepie buiten met men dikke buik" !!
Ik ga Amanda inhalen
"Amanda...wacht effeuh" !! ben wel zwanger hoor
" PFFFF ik geef het op"
" Stel jij je maar een beetje aan bij die Welsh Cob RUIN" !!!
Sorry mensen dat het weer ff ontopic moest, maar ben zo blij dat ik raspoetin na 10 maanden weer teruggevonden heb, hij is verkocht naar frankrijk maar wist niet waar naar toe!hde mensen een mailtje gestuurd(in het engels, want ik kan totaal geen frans ) hoe het nu met raspoetin gaat! om ff terug te komen op het topic..
@t : Keevagirl & Marlijntjuh, ja ik ben blij dat we er op tijd bij waren, ik moet er niet aan denken dat ik weer 1 paard verlies heb er eerder 1 verloren 1 week voor kerst zie hier het topic...http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=15&t=509598&hilit= hij was de onverwachte verassing van vanessa in 2004
@t Nimber : heel veel beterschap!!!
@t Cayusejuhh: Vanessa krijgt nu halve kilo merriebrok van Subli, halve kilo Basisbrok en Halve kilo geweekte Grasbrok en verderd nog zo'n kilo wortelen en 2x Ruwvoer Krachtvoer krijgt ze 1x per dag
@tMarije Hoest nu met Macy??(ff spieken op de cam ) @t Adriana Leuke Namen voor je Veullies! @t marjan_tjuh wat een lekker ding dat veullie zeg!
@t: IndianSummer,Marlijntjuh,Neon(ik ben al vanaf juni 2005 op spuertocht naar de paps van mn beeb),
ohh Tjalling is een leuke naam heette een Fries bij ons op de manege ook!
Adriana ik vind de naam van het veulen van emma wel erg leuk benjamin is niet helemaal mijn smaak Ik zou ze wel bij elkaar doen. Hier doe ik ze ook vrij snel weer bij elkaar de merrie's letten toch eerst op hun eigen veulens
Haaaa, ik wist het!!! Het ettertje Gisteren Hercje gewassen. Kun je het voorstellen: ijskoud water en ijskoud weer? En dan ook nog een Shet die na 5 minuten wassen al stront- en strontchagrijnig werd en niet wilde stil staan. Hihihihi, jemig wat was hij hellig Maar goed, zoals verwacht vanochtend: Hercje helemaal hyper omdat hij min of meer 'schoon' was. Dribbelt, draaf, galloppeert naast me, schudt met zijn hoofd en zodra hij in de bak was ploft ie snel in het zand neer om maar weer z.s.m. smerig te worden Maar vrouwtje is niet helemaal blond dus ik had hem voor de tijd al vast helemaal ingespoten met Equishine, hopelijk kan ik het vanavond er dus allemaal weer simpel afborstelen
Geen veulentjes geboren afgelopen nacht?
@ marjan_tjuh: Tjalling is liehief!
@ WenK: last van Lisje d'r hormonen?
@ Valeria: mooie hengst hoor en 25 zou je hem echt niet geven!
@ amandakè: leuke actiefoto's Arme Romy met d'r dikke buik Amanda proberen bij te houden
Met Fayette gaat het verder alles goed. Vandaag weer een mijlpaal namelijk: 280 dagen
Hier ook alles nog zoals het moet gaan ! Ik ga vanmiddag de trailer maar eens ff een wasbeurt geven . Hij was spierwit toen die bij ons kwam, nu niet meer .
@amandakè; Wat een super foto's!
@valeria; Wat gaaf dat je hem dan toch nog gevonden hebt, na 10 maanden zoeken!
@flettie; Gefeliciteerd met de mijlpaal! Het schiet nu op!
Las net dat er bij marije een veulen is geboren..! Niet van macy
O, en ik heb gisteren nog wel de hele avond op de cam gekeken! lag er wel eentje vreemd bij, hadden we hier ook vermeld, maar een kwartier later stond die ook weer rustig. Balen, ik kan hier geen webcam kijken, zit op een sunray en dat werkt niet.