nu even kwijlen bij die knappert van Goldenarrow. Ook al scheermak gemaakt zo te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu even kwijlen bij die knappert van Goldenarrow. Ook al scheermak gemaakt zo te zien

Corona is inderdaad echt niet grappig

Haar vriendin er bij gezet en toen was ze wel wat rustiger maar toch nog even samen rennen en zo. Nou ja kan haar ook niet in bubbeltjesplastic inpakken toch
) en afwijzingen van haar kant als in weglopen en dreigen met trappen besloot die er toch maar van af te zien. Gelukkig. Was echt even bang dat ze hengstig stond en we voor niets aan het aftellen zijn, maar er kwam geen plas etc. niks bij te kijken en ik ken Maria als ze hengstig is. Dan is ze goed hengstig. Inclusief plassen zodra de hengst er bij staat, maar dat bleef, godzijdank uit.
. En het buikje liegt er inmiddels ook niet meer om. Het is gewoon puur dat Meneer Frodo het voorjaar in zijn bol heeft en graag eh... wilt
.
. Heb je knappe dames om je heen. Kan je niets
.
. Uier doet nog steeds niks
. Dit ben ik niet van haar gewend. Dus ik zie haar er op de een of andere manier voor aan om het net als in 2013 te doen. Toen ze drachtig was van Asfaloth (mijn pony). 

.
.
Caresse07 schreef:CharmFaith, is dat niet pijnlijk voor de merrie zo'n inwendig alarm? Meen dat ik het al eens gevraagd heb maar kan het me niet herinneren
. Maar daar zit inderdaad al flink verschil in ochtend en avond! Quinn is wel onwijs knap
. Dan zou Quinn nu toch wel elk moment moeten/kunnen gaan bevallen? Die koppies ook van je prachtige dames. Hopelijk hebben ze genoten van hun beauty spa dag
. Bunnybum is te lief
.
.
. Snap het helemaal hoor dat je dan niet meer op staat.
.
.
). Doet Naughty zijn naam ook eer aan als in ondeugend zijn
?
. Heerlijk slapen bij mama
.
. Goed om te weten van de melanomen! Dan ga ik het bij mijn ruin ook maar eens in de gaten houden. Je weet dan toch maar nooit. Apart dat het bij jouw merrie dan ineens zo hard is gaan groeien!
.
. Nigrante heeft er zin in zo te zien!
.
. Al maakte Frodo het even spannend vandaag, maar hij werd afgewezen door Maria. Arme kerel
.
.
. Nu kan het nerveuze nagelbijten beginnen
. Morgen maar eens zien hoe Jenny er bij staat, maar zo blij dat zij al veilig is! Ze nemen het er nog even van om te rusten. Straks is de rust voorbij
. Uiers staan stil helaas of Jenny moet morgen ineens vaart maken.
?

Alles goed?
Heerlijke poetsdag. Had ik gisteren ook. Wat een haar he.. Ik zal later vandaag een update doen over zilver. Lig nog in bed haha. Bunnybum is een schatje 
Maar snap de spanning!