Ze was nog net geen 235 dagen op deze foto. Ze veulent rond de 330, maar heeft erg langbenige veulentjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Het duurt niet meer lang, het duurt niet meer lang, het duurt nu echhhhttt niet meer lang, dan komen de eerste veulentjes!

(Kate is niet van mij alleen en ik moest en zou een veulen uit haar fokken... Ben dus erg blij met deze dracht, maar ga dat niet gelijk nog een keer “doorduwen”...)

MDWStables schreef:Ik ben benieuwd welke ponyhengsten jullie hebben uitgekozen (gezien er veel reacties van pony-fokkers tussen staan)?
Ik lees rustig mee, maar door de corona erg druk.
Zelf vind ik het geen probleem om Fleur een 5e keer achtereen te dekken als het dit jaar ook weer goed verloopt. Ze heeft er weinig onder geleden en zit nu ook lekker in haar vel. Verder hoeft ze ook niets te doen. Denk dat ik haar 3-jarige dochter ook dek dit jaar.
alles wat ter dekking staat via KI is het gewoon net niet), is een zoon van Hesselteichs Golden Dream uit een FS Numero Uno moeder. Maar dit jaar ook alleen beschikbaar in Zweden.