pretty schreef:Droversrun ik denk dat het uier nog veel voller kan,dat dit er gewoon één is die snel gaat harsen.
Maar het alarm eraan voor de zekerheid!
Die melkstrips zijn ideaal,die gaan jou ook al meer kunnen vertellen. Zeker omdat ze toch al vocht uit de uier verliest soms.
Chantall hoe dan ook,lang gaat dit toch niet meer duren!
Linda ik denk ook dat dat heel moeilijk te zeggen valt voor een DA. Ik denk dat ze nog wel even wacht en dan netjes op een deftig tijdstip komt. Maar daar kun je natuurlijk niet vanuit gaan dus goed in de gaten blijven houden is de boodschap. Soms zonderen ze zich ook meer af op het laatst.
Dat dacht ik tot gisteravond ook. Maar vanochtend kreeg ik ineens de schrik van mijn leven! Zo relaxt Diva altijd op stal is, zo onrustig was ze vanmorgen. Ook echt raar gedrag; muren likken, schrapen, schuren dat soort dingen.
Maar nu lijkt ze weer rustig dus het zal vals geweest zijn. Toch behandel ik haar als een 300+ merrie
(natuurlijk ook omdat mijn DA feb of mrt zegt).
Diva, super lief van je!!!
Drover, hahahaha slapen zit er niet meer in voor je
etentjes? afspraken? ga je toch niet meer durven
haha welkom in de wereld van merries-die-het-net-een-tikkeltje-té-spannend-maken
Alarm zou ik zéker ook om doen. Ze maakt het al veel te spannend.
Chantal is nog zo relaxt als wat
ik zou staan stuiteren met zo'n uier
maar jij kent je merrie natuurlijk ook al goed. Toch ben ik benieuwd wie eerst gaat; merrie van jou of die van Drover.... spannnnnnend