Spannend

Oh Cynthia smelt smelt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kabayo schreef:Liaan zit er al in. We weten heel goed waar we aan beginnen. Ik ben van mening dat alle kleine beetje helpen...
In ieder geval, merk ik dat het totaal niet getolereerd wordt. Ik wens jullie nog succes en zal dan wegblijven uit het topic
Caesar schreef:Kabayo schreef:Liaan zit er al in. We weten heel goed waar we aan beginnen. Ik ben van mening dat alle kleine beetje helpen...
In ieder geval, merk ik dat het totaal niet getolereerd wordt. Ik wens jullie nog succes en zal dan wegblijven uit het topic
Ik heb mijn best gedaan om niet te reageren maar ik vind dat je je nu heel kinderachtig opstelt. En absoluut niet "netjes" gezien het gebaar wat door velen uit dit topic is gedaan met een bloemetje.
Dat je hier vervolgens dan, buiten dit bloemetje om, een verzoek doet om te doneren vind ik niet gepast. 1500 Euro is een hoop geld maar niet onoverkomelijk. Daarbij kies je er zelf voor om weer te dekken, dus extra kosten wat natuurlijk dan ook vraagtekens opwekt bij velen.
En zeker als je zo'n doneer actie dan nog zelf op gaat zetten ook.
Ik vind het net als velen heel erg wat je is overkomen, maar ik vind dat geen reden om je nu zo te gedragen.
Noisy schreef:Ahhww Koetje aan de raceWat een lekker parmantig ding is het toch
![]()
Pfff Kabayo, altijd nog weer confronterend, zo'n rekening naderhand. Het is wel het risico wat paarden houden met zich meeneemt. Zo heb je jaren niks maar als het dan fout gaat....ben je gelijk arm. Er zijn er hier meer in het topic die erover mee kunnen praten![]()
Pfff Busymissy, ik duim mee dat alles goed blijft gaan
pretty schreef:Cynthia ja ik kon het niet zo plaatsen en het was me wat voorbij gegaan doordat ik verzwelgde in mijn eigen egoistische verdriet maar ik snap helemaal wat je bedoelt en snap nu pas de naam! Zo mooi.
AnniekSlijk schreef:Cynthia, snap je kippenvel momentje, heel mooi dat ze zo op elkaar lijken, maar lijkt me ook erg confronterend, mooi topic heeft Déjá!
linda2008 schreef:Hannah, sorry.... ik kan het dan op mijn beurt ook niet laten om wéér eens te zeggen dat ik vind dat je aandacht trektOok in dit topic praat je totaal niet mee, geen interesse in andere, maar als jij zelf iets kwijt moet......
Ah fijn, ik heb die discussie al eens met je gevoerd en in andere topics gaf dat gelukkig verbetering, hopelijk hier dan ook.
Over de opmerking zelf heb ik niks te zeggen, is al voldoende over gezegd.