Fijn dat je een nieuw plekje hebt gevonden waar het zo goed gaat Cynthia! Dais ziet er inderdaad op die foto al wat ouder uit, maar wie weet, als ze bekomen is van het verhuizen e.d. Dat ze er zomaar ineens weer jaren jonger uit ziet! Als ze weer lekker in hun vel zitten, kan heel veel verschil maken.
Kabayo
Geplaatst: 13-12-16 18:36
Jaa pretty jij mag wel merries!! Mag ik dan een hengstje??
Marit kan straks samen met de pony een dikke buiken foto maken
Ik heb steeds meer t gevoel van een palomino meisje ik moet nog even (lang) wachten...
Ik reserveer ook een merrieveulen, heel heel heel erg. Hoop echt zo verschrikkelijk een merrie uit deze combi, maar hin het jou natuurlijk ook hoor Pretty haha.
Ik hoop toch wel dat er dit jaar weer een merrie bij zit. Na 3 merries op rij zal er van de komende 5 wel een hengst tussen zitten. 100% score zal wel niet.
Cynthia82
Geplaatst: 13-12-16 20:40
Doe mij dan maar een hengst. Dan vind ik het minder moeilijk om er afstand van te doen Wat nou als ik wéér een valkmerrie krijg? Of, misschien nog wel erger, een palominomerrie voor naast mijn twee valkmeisjes? Doe mij alsjeblieft een hengst, of een gewone zwarte, bruine of vos
Faline, Dais voelt zich op deze stal veel fijner en is al een stuk bijgetrokken. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze straks in de zomer is, als ze weer lekker op haar eigen weiland in het volle gras staat. Wie weet oogt ze dan weer wat jonger, of niet. Maar op haar leeftijd mag ze er ouder uit gaan zien. Het is best confronterend om haar ouder te zien worden, maar meer nog ben ik dankbaar dát ik haar oud mag zien worden
Ik hoop echt op een merrie !! Maar ik hoop denk ik altijd op merrie's, dus ik zal wel een hengst krijgen Gezond is idd wel het belangrijkste ! Ik zit al weer naar hengsten voor volgend jaar te kijken hoor, nog meer van die vroege vogels ?
Kabayo
Geplaatst: 13-12-16 20:52
Ik hoop dat iedereen krijgt wat ze willen!!
Cynthia dan wil ik wel een valkje of palomino
Ik ook al hoor Daisy! Ook al heb ik al een keuze gemaakt
Wie heeft hier trouwens de eerste veulens? Is het een idee om een lijstje te maken, vind het leuk zoiets van:
Daarom leek het mij een leuk idee Of het moet aangepast worden als het kan?
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-12-16 21:16
Wat betreft voer, Marsu, afhankelijk waarom je nu zo weinig voert zou ik kijken. Mijn vroegere merrie was hoefbevangen geweest en ik heb ervoor gekozen haar ponybrok en vitaminen/mineralen te geven, meer niet.
Huidige merrie komt minder krap. Die krijgt nu nog Nature's Best. Maar op dagen dat ze echt wat heeft gedaan ook weleens beetje sportvoer van haar paddockgenoot.
Cynthia, fijn dat jullie zo naar jullie zin staan!
Merrie of hengst. Ach, ik ben zelf voor een merrie, maar eigenlijk maakt het mij niet zo uit. Scarlet is een versterking van zichzelf momenteel, pleit dat voor een merrie? We zullen wel zien.
daisyjazz
Geplaatst: 13-12-16 21:23
Chantalll schreef:
Chantalll ; Daira TC -1 April Daisyjazz - Halla - 3 mei Kabayo - Lady go Lightly - 21 mei