119 dagen.

18-10-2015 189 dagen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En daar ben ik echt heel erg van geschrokken en doet me ook echt heel veel! Heb twee jaar geleden geprobeerd om hem over te nemen maar dat kon niet want dan moest ik de merrie die erbij stond erbij nemen en beloven dat ze niet uit elkaar zouden gaan.. Maar ik had geen plek voor 2. Had een zeer bijzondere band met hem en ik wist niet beter of hij stond nog steeds bij de vorige eigenaar.. Helaas bleek dit dus niet zo te zijn

Toch fijn als ze er straks lekker bij staan!
Al leek ik op m'n oude wedstrijdpaard van 1.72m, wel heel massief trouwens, ook maar een ukkie hihi.
)

Verder weet je al wel dat ik het een mooie merrie vind haha

).
hij houd een speciaal plekje bij mij..
jij kan nu echt bij beide gaan aftellen! Gewoon al over de helft beide, voor die van mij klinkt dat allemaal nog ver weg
), die bij superleuke en lieve mensen staat. Beide op facebook en krijg altijd berichtjes. Heb ze begin september weer eens gezien op de Welsh sportdag en een rondje op haar gestapt. Zij hebben ook een deze-gaat-nooit-meer-weg bij haar gelukkig en weet dat het goed zit. Maar als ik een heel groot weiland had mocht ze hier ook van haar pensioen komen genieten, maarja...

vooruit bijna beide op de helft haha 

BianCatjee schreef:Cemlys wat een leuke merrie! Nou 124 dagen schiet ook al op toch
AniekR schreef:Dat is helemaal rot, BianCatjee, als je niet weet waarom.
Ines merrie ziet er goed uit hoor. Hier is ook alles grijs, maar dan van de modder! :p
Heerlijk nu aan de goede kant van de helft 
Lekker stukje land!
En ook al aardig buik!
Zit nog wat omlaaggezakt vocht op de kogel (vd verdikking op het spronggewricht) dus nog wat stijfjes maar dat zal ook wel gauw weg zijn. Vandaag even los wat laten draven en was niet ontevreden
Ipv rechtdoor de kale wei in *zoeff* naar rechts en op een drafje voor je baasje uithollen zodat je tegen de tijd dat ze bij je aan het eind van het (groooooote) veld is al flink wat mals sappig jong gras hebt kunnen wegkanen
Fijn dat ze zich weer goed voelt!

Miep vanavond bij de masseur geweest, ik die meneer waarschuwen dat hij uit moest kijken bij haar buik want als je daar aan komt gaan er nog wel eens wat achterpootjes wapperen tegenwoordig...staat ze toch de hele massage lang incl buik zo
Alleen op de lendenen wat gevoelig (maar dat is ze altijd, is zwakke plek).
Nog geen 100 dagen drachtig
Is wel erg vroeg hoor, bah.
AniekR schreef:Haha Vientje, zwangerzilla heeft alweer mooie streken dus! Maar fijn dat ze weer wat beter loopt. Met een paar dagen ziet het er vast ook weer een stuk beter uit!
Ines, dit is toch niet bij jullie thuis, of wel?
Maar kan me voorstellen dat ze als eerst gefokte veulen toch wel speciaal is!