Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TypicalDutch schreef:Goedemorgen allemaal!
Yeah, vanaf vandaag mag ik eindelijk mee kletsen! Cyrana is vandaag 320 dagen drachtig. De caravan staat al klaar en de Birth Alarm is ingesteld. Heb m nog niet om bij der. Haar banden zijn nog niet helemaal slap en der uier staat ook nog niet vol... Ik hoop dat ze me niet al te lang meer in spanning houdt!
Wat een mooie foto's komen hier allemaal voorbij, van prachtige veulens!Ik lees al een aantal dagen mee, maar je ziet ze groeien. Heerlijk, dat jonge spul.
Iedereen een fijne dag vandaag!
Elbrich schreef:Hoi allemaal!
Heb even een vraagje. Wat denken jullie? Mijn zwartbonte shetlandmerrie van plm 80 cm heeft een klein puntbuikje, haar uier is in een week tijd een heeeeeeeel klein beetje gegroeid. En er zit geel spul op de uier.
Alleen zou ze 11 mei al zijn uitgeteld en haar uier is dus niet (vol)groeid/dik. Wat denken jullie, is ze gewoon heel dik of krijgt ze nog een veulentje?
Elbrich schreef:Hoi allemaal!
Heb even een vraagje. Wat denken jullie? Mijn zwartbonte shetlandmerrie van plm 80 cm heeft een klein puntbuikje, haar uier is in een week tijd een heeeeeeeel klein beetje gegroeid. En er zit geel spul op de uier.
Alleen zou ze 11 mei al zijn uitgeteld en haar uier is dus niet (vol)groeid/dik. Wat denken jullie, is ze gewoon heel dik of krijgt ze nog een veulentje?