Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Balou_lover schreef:Ohw inowa wat gaaf dat ze toch kan blijven!!! Het is zo'n lekker ding
Een veulen van 1,5 mnd is toch nog niet vruchtbaar???
inowa schreef:Balou_lover schreef:Ohw inowa wat gaaf dat ze toch kan blijven!!! Het is zo'n lekker ding
Een veulen van 1,5 mnd is toch nog niet vruchtbaar???
nee joh,maar als ze 3 is geweest dan mag ik er iets uit fokken...
@ neonlight; ik heb deze keer voor sandy,s simba gekozen,een hengst met een prachtig hoofd,enorm veel bot en super beweging! en bovendien een schitterend karakter,hij is een echte hengst maar dan met manieren haha,super lief en braaf.
ook tegen de merrie,s en veulens heel voorzichtig.
en hij is de halfbroer van winoa
http://stalmunbus.webs.com/hengsten.htm
overigens de eerste hengst,shy chamer daar word winoa van gedekt
Neonlight schreef:Pfff, wat vind ik het toch jammer dat die welshjes gewoon ongezond dik gepresenteerd worden op keuringen (maar ik geloof dat ze er nu wel iets tegen gingen doen). Het is zo moeilijk om een beeld te krijgen van die dieren, enige wat ik zie is inderdaad een mooi hoofd, maar als ik die rug zie zie ik een enorme geul van de speklaag die erop ligt. Ik vind het goed om te zien dat jij je merries tenminste normaal van lijn hebt Inowa.
Neonlight schreef:Pfff, wat vind ik het toch jammer dat die welshjes gewoon ongezond dik gepresenteerd worden op keuringen (maar ik geloof dat ze er nu wel iets tegen gingen doen). Het is zo moeilijk om een beeld te krijgen van die dieren, enige wat ik zie is inderdaad een mooi hoofd, maar als ik die rug zie zie ik een enorme geul van de speklaag die erop ligt. Ik vind het goed om te zien dat jij je merries tenminste normaal van lijn hebt Inowa.