Ik heb het maar een uitgerekend hoeveel dagen mijn merrie nog moet en dan kom ik op 49 dagen . Nu begint het echt al heel dichtbij te klinken. Aankomende week word de stal aangepakt zodat contact met haar buurvrouw niet meer mogelijk is. (als de buurvrouw naar mijn merrie haar stal kijkt pakt ze de buurvrouw ) En ja het toekomstig veulen zal er maar tussen staan dan krijgen we ongelukken. Ik denk dat ik ook een birth alarm ga huren. Alleen het nadeel is ik woon 5 km verder. Heeft iemand ander nog een idee wat beter werkt.
gisteravond nog laat ff naar de camera zitten kijken en ach wat had ik een medelijden met igora....ukje was megadruk aan het rondtrappelen, moeders wist niet meer waar ze het zoeken moest.....vandaag ook voor het eerst ietsje meer uier!!
Die van mij (de niet drachtige) durf ik niet eens op de foto te zetten in de sneeuw. Paard behoort wit te zijn, maar als ze een berg stront ziet, gaat ze erin liggen, lekker warm natuurlijk. Steekt vreselijk af in de sneeuw, alsof ze nog nooit een bad heeft gezien
Helaas kunnen we met deze temperaturen niet wassen, dus maar even geen foto's van haar, het is te vies om aan te pakken zelfs..
De drachtige vermaakt zich wel geloof ik. Dat is echt een winterpaard, knapt helemaal op als de temperaturen gaan zakken.
Ik verlang nu toch wel even naar wat hogere temperaturen, maar die kwamen eraan toch?
En hopelijk ook binnenkort een berichtje over een nieuwborn veulen hier!
Wat een mooie foto's en dikke merrie's allemaal weer. Ik ben vandaag ook weer eens bij mijn eigen muts wezen kijken, die draagt nog redelijk slank, is een maiden en zit morgen op 250 dagen.
Een dikke muts van Sjoert, ze lijkt wel wat op de grond gesplasht
AR, dat uier ziet er al aardig uit De andere merrie geniet zo te zien wel van het winterweer.
Twinklebel ook al foto's van een mooie dame in de sneeuw.
Maybel ziet er ook goed uit
Hier is Dynamic niet helemaal fit. Ze is wat sloom, heeft veel gelegen vanavond en heeft weinig trek in haar hooi. Ze eet er wel wat van maar niet zoals anders. Haar normale avond voer en de late snack met afvoeren heeft ze wel op. Verder mest en plast ze normaal en ze is ook niet koliekerig oid. Misschien wat last van de enting van gisteren...
ben gisteren avond niet meer gebeld dat de kleine kwam, dus nou is het ff afwachten of het geboren is na 10 uur (toen mochten ze van mn ouders niet meer bellen ) of dat ze tot vandaag gaat wachten
vandaag zou wel leuk zijn dan kan ik bij zijn hoop ik
Pippalex we hebben nog niks gemist. Marrlinde is nu naar stal om te checken of het veulen er al is. Er mocht van haar ouders na 10 uur gisterenavond niet meer gebeld worden.