Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(ik plaag je maar
)
) wel ideaal dat je er ook een camera bij hebt
en beebje lekker drukjes!
hars zat ook aan de haren onder d'r buik, dus wellicht duurt het niet lang meer eer ze gaat kegelen.
lijkt me nou niet bepaald gezond maar ze hebben meteen alle andere weides ook gedaan dus ze kan nergens anders op en ze mag ook nog niet op stal
(nou zal ze zomaar geen kunstmestkorrels op gaan eten, maar ze hadden op z'n minst eventjes m'n merrie in een andere wei kunnen zetten)
Amandake schreef:@mazzelmeid : ik ben jaloers

nu snel kegelen darlah!
toen ik langs kwam op de fiets keek ze wel even op, maar ging snel weer liggen, lui beestje hahah... wilde uiertje gaan bekijken, maar toch niet gedaan, want was bang dat ik dr zou storen uit dr slaap, dus volgende keer maar weer... 
Pauk schreef:@ Dreeke.. Zonder weerstand op de rug kunnen leggen

Mazzel-meid schreef:Darlah heeft flinke harsdoppen aan de uier hangen![]()
*gaat bijlezen*
de foto’s dateren van zondag, maar heb nog geen tijd gehad om ze hier neer te zetten...
Mijn mams duidt dat als teken dat Tinkerbell niet helemaal gaat uitdragen. Tot hiertoe gaat haar uier wel goed, maar nu ook weer niet zó goed dat ik denk dat ze voor datum gaat
nouja we zien wel.

)
hahaha 
niks is erger dan wachten en blijven wachten op dat langverwachte veulentje

vorige jaren waren 348 en 338 dagen... Alles is goed, zolang ze maar niet in de week van 23 tot 27 april bevalt, want dan zit ik in Parijs