Nog steeds geen veulens? Ze laten jullie wel wachten zeg!

Mooi zo met de zonsondergang, Kabayo!
AZ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luca03 schreef:@Ilja Het stickertje van het flesje plakt wel in haar boekje. Dus vermoed dat ze wel echt ingeent is. Ik heb een vermoeden dat haar weide maatje (zwarte shet van 90cm) een hengst was ipv een ruin.
Ik heb na deze gebeurtenis eigenlijk geen zin in contact met de vorige eigenaren dus ga er ook niet achter vragen.
Geven jullie jullie merries merriebrok vanaf de 9e maand dracht? Zo ja, welke brok dan? Ik heb nu al naar Pavo, Cavalor en Lannoo gekeken.
Cioccolato schreef:Ja met oog. En verstand idd, daar heb je zeker gelijk in
Ik heb kleine kwpners, dus er gaat al wat minder in. Zolang mijn paarden mooi in hun vacht zitten en daarbij happy zijn ben ik erg blij en probeer ik zo min mogelijk te wijzigen in mijn voerbeleid. Ik hou niet zo van vol stoppen met krachtvoer, mijn wedstrijd paarden krijgen max 2 kilo op een dag. Maar zeker geen 6 zoals 'normaal' omdat het 'normaal' is als je snapt wat ik bedoel..
Caesar schreef:Baudy; maar het klopt wel. Voeren op het oog. Als je merrie goed de laatste periode in gaat, dan zal ze met normaal bijvoeren prima de lactatie periode doorkomen.
Er kwam hier laatst een merrie voorbij Die een week over tijd was (kon het zo snel niet terugvinden, een vos op stal). Ik zie graag een merrie rond staan. Niet qua buik maar in geheel. Dat vond ik een beeld zoals ik graag een drachtige merrie zie.
Luca03 schreef:@Ilja Het stickertje van het flesje plakt wel in haar boekje. Dus vermoed dat ze wel echt ingeent is. Ik heb een vermoeden dat haar weide maatje (zwarte shet van 90cm) een hengst was ipv een ruin.
Ik heb na deze gebeurtenis eigenlijk geen zin in contact met de vorige eigenaren dus ga er ook niet achter vragen.
Geven jullie jullie merries merriebrok vanaf de 9e maand dracht? Zo ja, welke brok dan? Ik heb nu al naar Pavo, Cavalor en Lannoo gekeken.