Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BusyMissy schreef:Fijn dat ze er is Aniek! Welke kleur heeft ze? Ik kan het op mijn telefoon niet goed zien met dat natte vachtje. Of wordt ze ook schimmel?
[ [url=m/8q6kBm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LsrUsW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier is het weer spannend. Dag 294. Harsjes vanochtend en melk op de benen. pH was tussen 6,8 en 7,0 dus nog redelijk hoog. DA zegt dat het minimaal tot 300 dagen moet blijven zitten en iedere dag daarna geeft echt meer overlevingskansen.
Na het geven van de regumate werd een uur later het uier weer rustig, maar het is duidelijk nog aan het rommelen daarbinnen
juval schreef:volgens mijn schoonmoeder is het een paar dagen van te voren, niet precies 10 dagen. (zij is al 40+ jaar fokker).
Kabayo, ik zou eens even met de veearts om de tafel gaan of dit bedrag wel klopt. Het lijkt me heel veel, misschien kan hij er nog wat aan doen. . Of is ze ook geopereerd?
Joto schreef:Een avondje kliniek tikt al aardig aan. Snap dat het heel zuur is naar zo'n verschrikkelijke tijd.
Maar jullie zijn hoop ik van te voren goed ingelicht over het kostenplaatje?
Het is gewoon een risico als je besluit heen te gaan, daar hoort ook een rekening bij.
Wij hebben een dubbele rekening gehad voor uit eindelijk een dood veulen. Dat is zuur, maar je kiest op dat moment er zelf voor om in te laden en heen te gaan.
fokfanaat schreef:Volgens mij draait het veulen niet op een bepaalde datum.
Ze doen proefdraaien in de laatste weken, maar blijven volgens mij niet in die positie, MAS als de bevalling begint draaien ze voor de laatste keer.
pretty schreef:Verder heeft Nikita hier een bomvol uier en maakt het spannend. Lisa heeft ook plakkerig,dikker vocht maar de melktest blijft voorlopig nog 6.5...ze gaan het erom doen.
Cynthia dat bekkiehij doet me ook ergens aan Ti denken,of ben ik de eerste die dat zegt? Ook al zijn ze heel verschillend.