Ach Tjinta, de ventjes afgespeend
Hoe doen ze het nu?
Vientje, hoe is het nu met Miep?
Veulens eerder laten wennen aan zonder moeder zijn, werkt hier ook niet. Net als bij Tjinta gaan ze uiteindelijk toch over de rooie als het te lang duurt.
Wel heb ik gemerkt dat het écht scheelt op welke leeftijd ze gespeend worden. Ti moest vanwege omstandigheden met 4,5 maand, Fi ging met 6 maanden en dat scheelde enorm in de stress (nu had Fi TiSento natuurlijk ook om op terug te vallen, aangezien ze samen zijn verhuisd toen Fi afgespeend werd, maar toch
)
MarijeR schreef:Cynthia, lief buikje!
Is ze nu verhuisd naar stal en is ze daar weer happy?
Schattig he? 
Ze verhuist komende zaterdag en daar heb ik ook volkomen vrede mee. Al wordt het beter weer, de wei is nu ook één grote glibberige modderbende en dat geglij is ook niet goed voor haar stijve lijfje. Dus lekker naar binnen en hopelijk op stal af en toe nog de wei op. Die wei is vlak, mijn zomerwei is een dijkwei, dus dat zorgt voor extra geglij..
Wat een bescheiden buikje, CL!
Nicole, wat ziet Mireila er goed uit! Ik ben ook wel heel benieuwd of Famous nou uiteindelijk SB bleek te zijn. Voor zover ik kan vinden, heb je dat niet meer op Bokt gezet (of zoek ik niet goed genoeg?
)