Leuke foto's allemaal! Het was ook echt super mooi weer voor foto's vandaag. Echt een lekker zonnetje. Hierbij alvast een paar fotootjes van de shoot van Gaya.
helemaal mee eens,en of je nu een hengst of merrie hebt,en ongeacht de kleur............een gezond veulen en een gezonde merrie is gewoon een geschenk waar je dankbaar voor moet zijn
Gaya is mooi!
Maseike
Geplaatst: 02-06-11 22:27
Sjolvir schreef:
Ohhh, wat een prachtige foto's weer van al die mooie veulentjes.
We moeten ons even realiseren hoe veel geluk we wel niet hebben dat onze merrie's ons zulke prachtige cadeautjes gegeven hebben.
geweldige foto maseike. lief veulen met stoere kerel
Amandake
Geplaatst: 02-06-11 23:16
prachtige foto's allemaal
ik doe effe mee met Queeny valentina (naam is gekozen door nieuwe eigenaar)
Magic_Ice
Geplaatst: 02-06-11 23:28
Even een egobericht, morgen lees ik bij...
Het gaat goed met Fjör, hij drinkt goed, is de wereld al een klein beetje aan het verkennen en maakt af en toe een huppeltje om mama of in de wei. Maar hij ligt wel erg veel, of tenminste, vergeleken bij zijn halfbroertje in het begin. Kan dat kwaad? hij maakt geen zieke indruk of zo. Of zou dat kunnen komen omdat hij op 324 dagen geboren is ipv rond de 340?
Vanmiddag maakte mama een foutje.. ze ging rollen, te dicht bij het veulen en rolt er zo overheen... oei.. dat was even schrikken, maar gelukkig was er niets aan de hand en Fjör was ongedeerd, niet stijf of kreupel of gewond... Hopelijk kijkt mama wat beter uit in het vervolg...
MI, diamanti lag de eerste paar dagen ook heeel veel. En die is toch met 362 dagen geboren
jennyk
Geplaatst: 03-06-11 08:01
M_I: beide veulens liggen hier ook veel. Maar als ze wakker zijn zijn ze ook heel actief. Als Fjör verder ook wel actief is lijkt het me niet erg. Wel eng dat moeder zo over hem heen rolde
amandake: wat een leuk veulen en al verkocht! Dat doe je snel! Heeft Jilleke het nog een beetje rustig gehouden later? Of is er al een veulen?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-06-11 08:02
Goeiemorgen allemaal! Ik zie dat iedereen de hemelvaartsdag goed heeft besteed met allemaal foto's. Wat een knappe veulens hebben we toch! Ze staan er allemaal knap op. Ik ben dus weer de uitzondering geweest, heb gisteren de hele dag op CH Eindhoven geholpen en ben niet eens meer op stal geweest.
TypicalDutch
Geplaatst: 03-06-11 08:25
Goedemorgen allemaal! Yeah, vanaf vandaag mag ik eindelijk mee kletsen! Cyrana is vandaag 320 dagen drachtig. De caravan staat al klaar en de Birth Alarm is ingesteld. Heb m nog niet om bij der. Haar banden zijn nog niet helemaal slap en der uier staat ook nog niet vol... Ik hoop dat ze me niet al te lang meer in spanning houdt! Wat een mooie foto's komen hier allemaal voorbij, van prachtige veulens! Ik lees al een aantal dagen mee, maar je ziet ze groeien. Heerlijk, dat jonge spul. Iedereen een fijne dag vandaag!
Een goedemorgen allemaal! Wat een mooie foto's heb ik voorbij zien komen! Ik kan niet in elk topic reageren, erg druk geweest en nu ook weer aan het werk! Maar wat heerlijk om al dat jonge spul in het mooie zonnetje te zien!! Ik heb helemaal zin in morgen! Weer wandelen met mijn 2 meiden, en dan even iemand zien te regelen die het vast wil leggen dat Kayenne al over de weg wandelt!