stal leeg? Just another day at Fields.. Dat gebeurt daar nog al eens!
3:31 cam doet het weer en veulen is er
update van een beller I just got off the phone with Khris. Honey's foal is an upside down presentation. They are working at finding legs and head along with trying to turn the foal. Vet has been contacted.
haha, het is of, of dynamic!!!! Doe maar liggen gaan
Eponastable
Geplaatst: 12-03-09 11:53
Nicole288 schreef:
ES: Ik zal kijken of ik het kan opnemen als filmpje. Moet ik er wel vanaf het begin zijn natuurlijk
Bedankt!!!!!
Nicole288
Geplaatst: 12-03-09 13:05
Ik moet nu weg, ben over een uurtje terug, maar dan niet achter de comp, dus als ze vóór vanavond plannen maakt bel ik door als fenneke, of bij een high alert iemand van de belboom, mij belt. Ik kan wel gewoon de rest bellen
Ik ben ook weg.......moeten een paar paarden aan het werk gezet worden, al is het K-weer. Ik kan dus geen high zien als die komt! Ik kan ook wel gewoon bellen voor de belboom. Maar kan Nicole dus even niet waarschuwen!
Hihi ik zit al 3 dagen naar Dynamic te kijken, maar het schiet nog niet echt op.
_Marlijn
Geplaatst: 12-03-09 16:07
Spirit begint inmiddels al een stuk spannender te worden:
Harsjes.
Ik had een tegenstribbelende pup op mijn arm, en Spirit bleef niet staan, dus de uierfoto is een beetje scheef.
Buikje:
De tepels moeten nog uit elkaar gaan staan, haar banden moeten nog slapper en uiteindelijk moet ze ook nog melk gaan druppen. Maar vanaf nu gaan we haar goed in de gaten houden!