Even paar foto's van onze dames: Reb toen ik even om hoekje kwam kijken
En haar buik
En Nieke, van haar verwachten we het veulen begin maart
Bij haar begint het uier ook al te onwikkelen, maar dat kon ik in het donker en in de loopstal slecht op de foto krijgen. Ga ik nu lezen hoe het bij jullie allemaal gaat!
Iedereen bedankt voor het sterkte wensen, moet morgen nog werken, maar zondag zal ik d'r even fijn vertroetelen met een lekker poetsbeurtje en wat snoepjes.
@ starlet; lekkere buik al zeg! Ziet er goed uit.
@ xWhitneyx; Whitney zat van de dracht, maar ze is er nog niet, zal ze vast nog wel wat dwarzer worden. Succes ermee, wij hadden er afgelopen jaar ook zoéén. Kwaaie.
@ inowa; nice, puppy's.
@ rebble; Ook mooie buikjes al, schiet al op zie ik.
Zo bijgelezen, ga nu rustig aan doen, morgen om 1 uur beginnen, dus even de voeten hun tijd geven, doen een beetje pijn.
Hier verharen ze ook jah. Maarjah, het wil niet goed winter worden en ze maken wel vacht aan, én het is weer te warm voor de vacht. Ze slaan gewoon op tilt.
Gisteren zat Dietje op 320 dagen en kan het veulen komen! Haar buik is nu duidelijk meer naar onder en haar uiers vullen langzaam op. De zucht die voor haar uier zat is compleet verdwenen, bij het groeien van het uier.
Ze gaat iedere dag nog lekker 12 uur het land op en vermaakt zich nog prima met haar pens. Voordat ze het land opgaat controleren we even het uier en 's avonds als ze terug komt.
Eten doet ze echt super, alles gaat erin.,......van hooi tot wortelen, biks en luzerne en ze heeft het allemaal nodig, want aanzetten doet ze er niet van.
Gefeliciteerd met alle mijlpalen en Muzefee: sterkte met je merrie, ik hoop dat alles goed gaat!
whitney: fijn! wel even opletten dat je niet teveel zemelen gaat voeren, dat verstoort de fosforhuishouding bij je paard
inowa: ik ga morgen eens kijken
Ik wacht met zemelen en ze krijgt dan zeker niet teveel wantr ik vind haar poep nu gewoon goed , zeker niet te hard en ook niet te dun , en ze is snel aan de dunne dus voorlopig moet ze maar wachten hoor , al hou ik het zeker wel in de gaten
En Whitney die moet nog maar even op dr tanden bijten , en ik verwacht zekerwel dat ze nog dwarser zal worden aangezien ze nooit geen makkelijke dame is geweest ... maar ben nu in iedere geval voorbereid
vandaag nog maar 2 maanden! en dan hoop ik ook op een klein veulentje, voor mij de eerste keer voor mij merrie de 3e keer. ze is nu al mega mega, ben benieuwd wat voor veulen er uit komt!
rebble: je merrie heeft al een aardig buikje hoor! nieke ook
TabeR: gefeli met de mijlpaal!
Adhira: Tinkerbell verhaart al een hele tijd, het komt er echt in dikke pakken af Angel is nu ook begonnen, maar bij haar is het verharen altijd bescheidener dan bij Tinkerbell
Quest: hola! dat klinkt daar ook stilaan spannend! je mag de laatste dagen aftellen joh!
thirsa: gefeli met je verjaardag en succes met verhuizen!
Ik ben nog steeds ziek...bah van vorige zaterdag nu al tis wel al wat beter, maar als ik even tot aan de geitenstal ga ben ik al dodelijk uitgeput, stem is nog steeds niet helemaal terug... bahbahbah...
Hier even iets anders tussendoor, voor degenen die zich hem nog herinneren uit het DB-topic van 2005! Chenoa
Hij wordt 16 april 2 jaar
Hier staat ie een beetje gek en wijd en scheef met zn achterbenen maar vond het wel een leuke foto
Heb ook nieuwe dikke buikenfoto's van mn paardjes en nieuwe foto's van Elena, het geitje dat gisteren 1 maand oud geworden is