Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maroes schreef:Ja,Fenneke je heb groot gelijk,maar dat kan ik niet.Wil/hoop nl op verbetering.
adnariM schreef:Keizersnee is dacht ik wel mogelijk bij paarden, maar weet dit niet zeker...
adnariM schreef:Keizersnee is dacht ik wel mogelijk bij paarden, maar weet dit niet zeker...
_Marlijn schreef:Veulens kunnen er ook nog uit gezaagd worden geloof ik..
shan schreef:adnariM schreef:Keizersnee is dacht ik wel mogelijk bij paarden, maar weet dit niet zeker...
Als ze het er niet af krijgen, dan moeten ze het er afzagen, dan zet ik m'n cam uit.
Heb zelf een hoogdrachtige merrie staan.
_Marleen_ schreef:_Marlijn schreef:Veulens kunnen er ook nog uit gezaagd worden geloof ik..
Stravero schreef:Weet iemand of je misschien in moet loggen ofzo om Sassy te zien? Ik kan de link wel vinden maar er staan er 3![]()
Eyecatcher schreef:Stravero schreef:Weet iemand of je misschien in moet loggen ofzo om Sassy te zien? Ik kan de link wel vinden maar er staan er 3![]()
weet je zeker dat je wilt kijken????????