Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. HM Jofamosa heeft weer tijd over om jullie dames te helpen. Ik ga voordat we gaan slapen nog voeren en haar vragen of ze wil helpen. Ik zal me best doen. Het is 3 x gelukt, dus moet het nu ook wel lukken.
Vandaag hebben we tussen de draden een touw gespannen zodat ze niet meer kan ontsnappen
En de elektriciteit staat eindelijk wat hoger wat ze kon zelfs op de draad bijten zonder te schrikken
Maar nu als ze eraan kwam ging ze weglopen, nu zal ze het wel leren van niet te ontsnappen
Heb trouwens vandaag ook wat geoefend voor de keuring al
Ik heb even aan de hand gedraafd op de parking
Knap hoor! Ik wou dat ik in de toekomst kon kijken! 

Het betekend snel, levendig, opgewekt en vrolijk!
Maar het ziet er goed uit! Echt ballonnen!!! Alleen de spenen mogen wat mij betreft nog iets voller en dan wat prutjes eraan... Komt helemaal goed!
* Odess schreef:@ Tyrza, dat moest vast april zijnMaar het ziet er goed uit! Echt ballonnen!!! Alleen de spenen mogen wat mij betreft nog iets voller en dan wat prutjes eraan... Komt helemaal goed!

?

ben niet meer geweest nadat ik haar op stal heb gezet met de cam volg ik haar gerust
Faniek schreef:Komt er al melk uit Tyrza?

Sjen schreef:heb jij dan ook een cam Tyrza dat je dat nu ziet? Dat scheelt wel in elk geval voor je nu ze zo overdraagt dan! Of moet je er gewoon elk uur naartoe? Ik ben benieuwd wat ze gaat doen met die pershouding, poep het veulen nu eens uit Orri!!!!!