Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Nog NRPS leden hier? Sinds de nieuwe website werkt er bij mij niets en krijg ook geen contact meer met ze via mail. Meer mensen last van?
farahtjuh schreef:Fitany staat ook weer een beetje stil. Ook Fitany zit veilig ze moet nog een dikke 1,5 week ze houd het spannend [ [url=m/u7CMdO.jpg]Afbeelding[/url] ]
salatiga1995 schreef:farahtjuh schreef:Fitany staat ook weer een beetje stil. Ook Fitany zit veilig ze moet nog een dikke 1,5 week ze houd het spannend [ [url=m/u7CMdO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan het kloppen dat je ook niet in de openingspost staat?
Als je me even een pbtje stuurt met de naam van de merrie en hoeveel dagen ze is dan kan ze mee op het lijstje veilige merries
Ik heb van de week ook nog met het nrps gemaild over m’n lidmaatschap
farahtjuh schreef:salatiga1995 schreef:
Kan het kloppen dat je ook niet in de openingspost staat?
Als je me even een pbtje stuurt met de naam van de merrie en hoeveel dagen ze is dan kan ze mee op het lijstje veilige merries
Ik heb van de week ook nog met het nrps gemaild over m’n lidmaatschap
Klopt we staan ook niet in de openings post dat heb ik eerst even stil gehouden omdat we de vorige keer een dood veulentje hadden op 6 maanden, hoeveel dagen heb ik zo even niet bij de hand best ernstig ze is 21 feb uitgerekend
Ik ga dit jaar zo wie zo met mijn 5 jarige naar de keuring in Houten.
Veulentje en merrie is even afwachten maar veulen komt zo wie zo in het NHPS ( merrie is KVTH)
Renske_W schreef:farahtjuh schreef:
Klopt we staan ook niet in de openings post dat heb ik eerst even stil gehouden omdat we de vorige keer een dood veulentje hadden op 6 maanden, hoeveel dagen heb ik zo even niet bij de hand best ernstig ze is 21 feb uitgerekend
Ik ga dit jaar zo wie zo met mijn 5 jarige naar de keuring in Houten.
Veulentje en merrie is even afwachten maar veulen komt zo wie zo in het NHPS ( merrie is KVTH)
Olivia is ook de 21ste uitgerekend.