Wat moet ik dan zeggen? dag 370 en nog niks... Wel beetje meer uier.
tanjaatjuhh
Geplaatst: 21-04-16 19:54
Tinniie schreef:
Wat moet ik dan zeggen? dag 370 en nog niks... Wel beetje meer uier.
Das wel heel erg
jolandje
Geplaatst: 21-04-16 20:43
wow, wat zijn er weer knappe veulens geboren gefeliciteerd allemaal, ben een poosje ziek en nu heel druk geweest dus heb alles even vluchtig doorgekeken, bij een aantal word het toch flink spannend
mathilda , ik ben zó benieuwd naar flirtje haar veulen, laat ze het vannacht maar krijgen, ik ben morgen lekker vrij
KellyDV, duidelijk wax art! (durf niet te zeggen dat een van mijn merries daar op 2 april mee begon en vanavond bevallen is )
Hier is de laatste vanavond geboren
Arianne
Geplaatst: 21-04-16 21:21
Wauw KellyDV, dat is duidelijke taal!! Spannend, succes ook voor jou. Morgen vast mooie nieuwtjes... Haha ja Marije, maar jij hebt daar wel een heeeel apart ponietje:D Maar mooi mannetje er nu bij, van harte.
Laatst bijgewerkt door Arianne op 21-04-16 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd marije! Wel een boel bloed zeg Heeft het mannetje alles al gedaan?
MarijeR
Geplaatst: 21-04-16 21:23
Het was idd nogal een bloedbad, er zat een scheur in de navelstreng en dan gaat het hard. Maar het mannetje doet het goed, drinkt, rent, bokt en steigert al. Moeders heeft last van de naweeën maar ze heeft al pijnstilling gehad en ze is er altijd erg gevoelig op.
Ja is al een flinke uier Met deze uier is ze vorig jaar bevallen
Behalve de spenen zit ze hier niet meer zover vanaf. Maargoed ze mag em nog 10 dgn binnenhouden. vanmorgen wou ze rollen maar liggen lukte haar amper nog. Dus halverwege stond ze alweer.